כבוד: ענבל דרור מעצבת על של שמלות כלה מאשדוד, כובשת את השוק הסיני

כבוד: למרות משבר הקורונה שנתן אותותיו בענף האירועים חתמה מעצבת שמלות הכלה האשדודית ענבל דרור על הסכם בשווי חצי מיליון דולר עם חברת "לה פרימייר" הסינית

צילום: אלון שפרנסקי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

למרות משבר הקורונה שנתן אותותיו בענף האירועים חתמה מעצבת שמלות הכלה האשדודית ענבל דרור על  הסכם בשווי חצי מיליון דולר עם חברת "לה פרימייר" הסינית 

גם הקורונה לא עוצרת את מעצבת שמלות הכלה מאשדוד ענבל דרור. אז אחרי שכבשה את עולם האופנה של שמלות כלה במקומות רבים בעולם, חתמה דרור לפני מספר ימים על הסכם עם חברת ״לה פרימייר״ הסינית.

על פי ההסכם תעצב דרור עבור החברה הסינית 12 שמלות בכל עונה. הדגמים ישווקו בכ- 200 חנויות בסין. וכאשר על התגית של השמלות יופיע שמה של דרור וישמר הקרדיט העיצובי שלה. שווי העסקה הוא כחצי מיליון דולר ודרור מציינת כי כבר בחודש אפריל 2021, יחשפו השמלות בשבוע האופנה בניו יורק ואחר כך בסין. ההסכם גובש בעזרת חברת ׳ברוניי׳, המספקת שירותים אסטרטגיים וכלים שיווקים בארץ ובעולם עבור בתי אופנה שונים, בוטיקים ומעצבי אופנה מישראל ומהעולם.

צילום: עדי שנפיק

יהיה שינוי בעיצובים האלה?

״כן. מדובר בקולקציה מיוחדת שמתאימה במיוחד לשוק הסיני. סוגי הבדים והצבעים שהם אוהבים שונה ממה שאני מעצבת לשוק הישראלי. כך למשל הבדים הם בגווני שמנת או ורוד פודרה".

לדבריה, משבר הקורונה פוגע ומשבית את הענף וכי ״בסין, באוסטרליה ובהונג קונג ההזמנות נמשכות ובאירופה וארצות הברית הבוטיקים נסגרים לסירוגין. זה לא פשוט לחשוב ולעצב בתקופה אי ודאות עבור כ-60 מדינות בעולם, אבל אנחנו משתדלים להתמקד רק ביצירה״.

 tיך ההרגשה שלך דווקא בתקופת הקורונה והמשבר בענף לחתום על העסקה?

״ההרגשה טובה. הרגשה שלמרות הכל אנחנו עוד פה.  הרי ידוע שבתחום שלנו אין עבודה, בשל נגיף הקורונה כי לא פותחים את האירועים. למרות שאני מבינה את הסיבה, אני מקווה שהעסקים יפתחו. אז אם לא מפה מגיעה הישועה, אני שמחה שהיא מגיעה ממקום אחר. הנה הקורונה התחילה בסין ועכשיו סין פתוחה. זו הרגשה טובה, אבל ההרגשה תהיה עוד יותר טובה כשבישראל יפתחו את הענף ונחזור לעצב שמלות לכלות הישראליות״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן