עירוני אשדוד: המופע של שולמייסטר

ביום חמישי שעבר עירוני אשדוד חזרה מהפגרה וניצחה בבית את הפועל אזור בתוצאה 1:0 משער מדהים של אוריאל פינייה. כעבור ארבעה ימים היא חזרה עם נקודה חשובה, אחרי 0:0 בחוץ מול מכבי יפו הרבה בזכות השוער שולמייסטר ("שמחתי בשבילי ובשביל כולם") שעצר פנדל של ערן לוי בדקה ה-87. בשישי: שמשון כפר קאסם מגיעה לסינטטי (13:00)

צילום: איציק שטיינוורצל
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מכבי עירוני אשדוד חזרה מהפגרה במצב רוח טוב, ובתוך ארבעה ימים הצליחה ללקט 4 נקודות משני משחקים, מה שממצב אותה במקום השישי בטבלה ומוריד הרבה לחץ מהמאמן אבי אבינו. זה התחיל בערב חמישי שעבר כאשר עירוניה אירחה את קבוצת הפועל אזור (בשורותיה משחק תומר בן חיים, אחד מסמלי העלייה לליגה א' של עירוני אשדוד שהתקבל יפה על ידי הקהל) בסינטטי באשדוד למפגש מרכז טבלה מסקרן וחשוב, במסגרת המחזור ה-11 בליגה א' דרום. עירוני אשדוד הצליחה לצאת מהמפגש עם ידה העל עליונה, הרבה  בזכות משחק הגנה משובח ומופע שוערות של השוער איציק שולמייסטר, אך בעיקר הודות לשער יחיד ובודד שהובקע בדקה ה-37 של ההתמודדות מרגלי אוראל פינייה. פינייה בן ה-23, ששיחק לפני שנתיים באדומים אשדוד והגיע הקיץ לעירוני, התנהל עם הכדור במרכז המגרש והתקדם לכיוון הרחבה של הפועל אזור ואז הניף את רגל ימין מ-22 מטרים ופגש את חיבורי הקורות כדי לקבוע 1:0 יקר לזכות עירוני אשדוד שהיקנה לה 3 נקודות. זאת גם הייתה כאמור תוצאת הסיום, שהעניקה הרבה ביטחון ושקט לעירוני אשדוד.

לאחר הניצחון מול הפועל אזור, יצאה עירוני אשדוד למשחק חוץ קשה (מחזור 12) באצטדיון 'טוטו' ברמלה מול מכבי יפו שהגיעה במומנטום לאחר שהביסה בשישי האחרון את מוליכת הטבלה, ירמיהו חולון. המאמן אבי אבינו בחר לעלות בהרכב זהיר כאשר הוא מותיר על הספסל את דניאל אגמי, אלהין אדמה ואת מלך השערים של עירוני אשדוד, בר סוויסה. המשחק היה שקול ברובו, עם יתרון קל למארחת, מכבי יפו, בדרבי קבוצות האוהדים הצבעוניות והססגוניות. רגע השיא במשחק הדרמטי הגיע בדקה ה-87 כאשר נשרק כדור עונשין מ-11 מטרים לזכות המארחת. כוכב מכבי יפו ואולי השחקן הבכיר בליגה א' דרום, ערן לוי, בעל רגל שמאל האימתנית ניגש לבעוט את הכדור ובעט אותו בעוצמה. שוער עירוני אשדוד שולמייסטר, זינק לעבר הכדור החזק כמו חתול והדף אותו בצורה הירואית באחד הרגעים הגדולים העונה של עירוני אשדוד.

בסיום: 0:0 מאכזב מבחינתה של מכבי יפו ומעודד מבחינתה של אשדוד, שתארח ביום שישי הקרוב בסינטטי את שמשון כפר קאסם, כאשר ניצחון יקרב את אשדוד לחבורת הצמרת ויעניק תיאבון לאוהדיה.

שולמייסטר: "הגעתי לבית חם"

איזה שבוע מדהים עבר על איציק שולמייסטר בן ה-25, שוערה של מכבי עירוני אשדוד. עונה לא פשוטה עוברת על השוער המבטיח שגדל במחלקת הנוער של גדנע יהודה ומתמודד העונה על אפודת השוער הראשון של עירוני אשדוד מול אביעד מיארה. בתחילת העונה המאמן נתן את הקרדיט למיארה, אך בשבועות האחרונים שולמייסטר קיבל את ההזדמנות ולקח אותה בשתי ידיים.

שולמייסטר הגיע מהפועל מחנה יהודה מליגה ב', אותה הוביל בעונה שעברה למשחק העלייה וסחט מחמאות מכל עבר, מה שגרם לעירוני אשדוד לשים עליו את היד. הוא מתגורר בחולון, נשוי מזה כחצי שנה ומחוץ לכדורגל הוא עובד כיועץ משכנתאות. בשני המשחקים האחרונים שולמייסטר היה התחנה האחרונה בהגנת עירוני אשדוד, כאשר שמר על רשת נקייה בשני משחקים ברציפות, כולל הצלות ענק והדובדבן שבקצפת, הדיפת פנדל לערן לוי, בדקות הסיום במשחק התיקו השבוע מול מכבי יפו. בשיחה קצרה עם אשדוד10 סיפר לנו שולמייסטר על תחושותיו.

איך התחושה לעצור פנדל לערן לוי ואיזה תגובות קיבלת?

"תחושה מאוד משמחת. אחרי הכל, מדובר בערן לוי. לפני הפנדל הרגשתי שאני חייב להיות מפוקס ולתת את המקסימום. אחרי הפנדל השתחרר המון לחץ ושמחתי בשבילי ובשביל כולם. קיבלתי המון מחמאות ותמיכה מכולם".

איך אתה מרגיש בעירוני אשדוד? איך הקהל קיבל אותך?

"הגעתי לבית חם. הקהל קיבל אותי בצורה הכי טובה שיש וחשב לציין כי הקהל הוא חלק משמעותי עבורנו ואנחנו צריכים אותו איתנו עד הסוף".

מה המטרות שלכם העונה? מה ייחשב כהצלחה בעיניך?

"הצלחה היא עשייה ועקביות לעבר המטרה, שהיא עבורנו פלייאוף עליון".

מה החלום שלך?

"להגיע כמה שיותר רחוק ולליגות הגבוהות".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן