אדומים אשדוד: הפסד מרגיז להפועל רעננה

הפסד אכזרי לאדומים אשדוד מול הפועל רעננה בתוצאה 2:1 במסגרת המחזור ה-12 של הליגה הלאומית. הקפטן לישי ביטון העלה את האדומים ליתרון זמני במחצית הראשונה. בשישי: נס ציונה מגיעה (15:00, איצטדיון היא')

צילום: מדיה אדומים אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שישי האחרון יצאה קבוצת האדומים אשדוד לאצטדיון 'טוטו' ברמלה והתמודדה מול הפועל רעננה. הליגה הלאומית, כמו ליגת העל הייתה בפגרה בת שלושה שבועות ובפתיחה נראה כי שתי הקבוצות קצת חלודות. האדומים היו צריכים לא להפסיד בכדי לשמור על מרחק ביטחון סביר מהתחתית, אך צרכים לחוד ומציאות לחוד. הדקה ה-36 במשחק נתנה הרבה סיבות לאופטימיות למאמן רוני אוואט, שפתח בהרכב עם בנו, אדר, שהשלים 90 דקות מלאות לראשונה העונה. לישי ביטון החליף מסירות עם חמזה מוואסי ומ-15 מטרים הקפטן של האדומים בעט בצורה חדה והעלה את קבוצתו ליתרון של 1:0. זאת גם הייתה תוצאת המחצית. במחצית השנייה האדומים ניסו להגן על היתרון ואיבדו אותו בצורה דרמטית בשל נאיביות בהגנה. החוליה האחורית שהייתה העוגן של האדומים עד עתה העונה כשלה ברגע האמת ואיפשרה להפועל רעננה להפוך את התוצאה. בדקה ה-81 החלוץ בן אז'ובל הצליח לאזן את התוצאה, ואילו בדקה ה-94 כדור ארוך של הגנת רעננה מצא את בלמי האדומים לא מוכנים וניב גוטליב בן ה-19, שנכנס כמחליף מצא את עצמו ב'אחד על אחד' מול גיא הרמן וקבע את תוצאת המשחק: 2:1 להפועל רעננה. הפסד כל כך מיותר מבחינתה של האדומים אשדוד, שהובילה ברוב שלבי המשחק ולא השכילה לשמור על היתרון. אולי זה סוג של שכר לימוד שאותו תצטרך ללמוד בליגה הלאומית הקשה והמאתגרת. בעקבות ההפסד השלישי שלה העונה, צנחה האדומים אשדוד למקום השמיני בטבלת הליגה הלאומית, כשהיא במרחק של 8 נקודות מהקו האדום, אך גם 3 נקודות מהמקום שממנו עולים לליגת העל.

מלבד הלחץ המקצועי, עדיין שוררת בקבוצה אווירה של אי וודאות בכל מה שקשור לנושא הכלכלי. ההפסד בבית המשפט לחלוץ האדומים בעונה שעברה, אוהד קדוסי, יצר בור כלכלי וישנו חשש ששוב לא ישולמו משכורות לצוות המקצועי ולשחקנים. ביום שישי הקרוב האדומים אשדוד תארח באצטדיון היא' את הסקציה נס ציונה, תנסה לשכוח מהצרות, להתקרב לצמרת ולא להתדרדר לתחתית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן