עורך השבוע באשדוד טוען: "הותקפתי במסגרת נסיון לסכל פרסום כתבה בעיתון"

גלילי עורך עיתון השבוע באשדוד הגיש תלונה במשטרה על תקיפה והוא לא מתכוון לוותר:"אני לא מתכוון להיכנע לאף אחד, גורם עסקי, פוליטי, וכל מי שמאיים עלי. אמשיך לכתוב ולהביא את כל מידע שברשותי בהתאם לבדיקת העובדות לידיעת הציבור"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

50 שנה עורך מנחם גלילי את עיתון "השבוע באשדוד" ולא מעט שערוריות שחיתות ואפילו הפלת ראש עיר אחד (צבי צילקר) אפיינו את העיתון שלו. לא מעט תקיפות, וגם פגיעה פיסית בו, קללות וניסיונות לזרוק גיליונות לפח כשיש כתבה כזו או אחרת חמורה על אדם כזה או אחר, פוליטיקאי, איש עסקים וכיוצא בזה.

בסוף השבוע הזה נעשה שוב ניסון כזה לרכוש את הגיליונות מהדוכנים בעיר וזאת מול עיניו של המו"ל, מנחם גלילי בעצמו , שעה שחילק בעצמו את הגיליונות ביום שישי בבוקר. צעיר שביקש לרכוש את הגיליונות, טוען גלילי, הוא הותקף על ידו והגיש תלונה במשטרה על פגיעה כלכלית ותקיפה ופגיעה בחופש העיתונות. לדברי גלילי היה כאן ניסון לסכל פרסום כתבה שלא מצאה חן בעיני נשוא הכתבה.

התלונה במשטרה של גלילי

זה קרה בנקודת חלוקה ברחוב רוגוזין. גלילי מספר כי פנה אליו בחור שביקש ממנו לרכוש את כל העיתונים שברשותו. גלילי כמובן סירב והחל דין ודברים בינו לבין הבחור. גלילי טוען שהוא שלף מצלמה לצלם והויכוח גלש לתקיפתו הפיזית לדבריו. "היו לי 2000 גיליונות רצה לקנות את כולם. אמרתי לו למה אתה צריך אמר לי זה בשביל אבא שלי. אמרתי לו זה משהו מוזר מי שלח אותך? רציתי לצלם אותו והחל לדחוף אותי ורצה לשבור לי הטלפון. באו אנשים והפרידו ואז הוא ברח. היו כמה שראו את הויכוח והפרידו, אמרו לצעיר שזה לא יפה לתקוף איש מבוגר. הצלחתי לצלם את הרכב". עם הפרטים פנה גלילי לתחנת המשטרה והגיש תלונה.

גלילי טוען כי זו לא פעם ראשונה שנעשה ניסיון להעלים כתבות. השיטה, לרכוש את כל העיתונים, אמנם לא פלילית, ואין חוק נגד זה, אבל הניסון הזה למנוע חופש ביטוי בעיר אשדוד היא חמורה. לנשוא כתבה כזו או אחרת יש תמיד אפשרות לתבוע ולהגן על שמו אם הוא סבור כי נפגע. אבל לא למנוע מהציבור מידע, חמור ככל שיהיה. לשם כך יש בתי משפט ותביעות לשון הרע.

גלילי לא מתכוון לוותר, בעיקר בשל הפגיעה הכלכלית. "אני לא מתכוון להיכנע לאף אחד, גורם עסקי, פוליטי, וכל מי שמאיים עלי. אמשיך לכתוב ולהביא את כל מידע שברשותי בהתאם לבדיקת העובדות לידיעת הציבור"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן