"הקטינה אמרה שהיא בת 14 וביקשה ללכת לביתה, אך הנאשם התעלם מדבריה ובחדרו ביצע בה מעשים מגונים ובעל אותה"

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום מזעזע נגד איגור אולסיק (41) מאשדוד, המייחס לו ביצוע עבירות של אינוס בנסיבות מחמירות, מעשה מגונה וכליאת שווא כלפי קטינה בת 14

איגור. מואשם שכלא ואנס אותה.
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין טל אדיר כהן, ביום 25.10.21 בשעות הצהריים, באשדוד, יצאה קטינה בת 14, תלמידת כיתה ח', מבית הספר ונסעה באוטובוס לכיוון ביתה. כשירדה מהאוטובוס בתחנה, החלה לצעוד לבדה לכיוון ביתה. הנאשם, אשר בינו לבין הקטינה אין כל היכרות מוקדמת, הבחין בה כשהיא צועדת ברובע ו', פנה אליה והחל לשוחח עימה בעיקר ברוסית, על אף שהיא אינה דוברת ואינה מבינה את השפה הרוסית. הנאשם הציע לקטינה לבוא עימו, אמר לה שיש לו אוכל ומים והציע לה לעשן. הקטינה לא הבינה את כל דברי הנאשם וסברה לתומה כי הנאשם זקוק לעזרה, על כן התלוותה אליו וצעדה אחריו לכיוון אליו הוביל אותה.

מכתב האישום עולה, כי הנאשם הוביל את הקטינה לבניין מגוריו, הכניסה לדירתו, נעל את הדלת מבפנים ולקח את המפתחות. בדירה, עישן הנאשם סמים ב"באנג" והציע לקטינה לעשן, אך היא סירבה. בהמשך, אחז הנאשם במותניה של הקטינה והוליך אותה אל חדר השינה שלו. הקטינה אמרה לנאשם שהיא בת 14 וכן ביקשה מספר פעמים לפתוח את הדלת, כי היא רוצה ללכת לביתה, אך הנאשם התעלם מדבריה. בחדרו, ביצע הנאשם בקטינה מעשים מגונים ובעל אותה, שלא בהסכמתה החופשית.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. לעמדת הפרקליטות, קיים יסוד סביר לחשש שהנאשם יסכן את בטחון הציבור.

כעולה מבקשת המעצר, הנאשם אשר נוהג לשתות אלכוהול ולהשתמש בסמים מסוכנים, ניצל את תמימותה ואת חוסר ההבנה של הקטינה עם צרכים מיוחדים ושידל אותה ללכת אחריו, הכניסה לדירתו וביצע בה עבירות מין, כל זאת תוך שהוא מתעלם מבקשות חוזרות ונשנות לאפשר לה לעזוב את הדירה. בבקשת המעצר צוין, כי הנאשם נהג כלפי הקטינה כצייד אשר צד את טרפו החלש ברחוב, לאור היום, הובילה אל דירתו וביצע בה זממו, ללא רחם. במעשיו, פגע הנאשם בנפשה של הקטינה פגיעה ממשית.

התיק נחקר בתחנת אשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן