עו"ד כנפו:"ישנה אפשרות שגם החברים שבשלב הזה לא נמצאים בקואליציה, יצטרפו אליה בהמשך"

ממ"ק ראש העיר אשדוד עו"ד גבי כנפו:"היום אני חוזר אליכם, לשתף אתכם כי לשמחתי הרבה וכמו שאתם כבר יודעים, הקמנו קואליציה במהירות, ללא עיכובים, ללא סכסוכים וללא דרמות"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"בדיוק חודש ימים מאז העליתי את הפוסט האחרון פה. חודש ימים מאז תמה מערכת הבחירות הארוכה והסוערת. חודש ימים בהם הייתי עסוק בשני דברים. הראשון, הקמת הקואליציה וכינון מועצת העיר, והשני – מנוחה, כי גם אני הייתי צריך כמה ימים להתאוששות מכל המערכה האינטנסיבית הזו." כך ממ"ק ראש העיר אשדוד עו"ד גבי כנפו.
"היום אני חוזר אליכם, לשתף אתכם כי לשמחתי הרבה וכמו שאתם כבר יודעים, הקמנו קואליציה במהירות, ללא עיכובים, ללא סכסוכים וללא דרמות. סגני ראש העיר שהיו לפני הבחירות, הם אותם הסגנים שמכהנים גם עכשיו, ובסך הכל אנחנו אנשים שיודעים לעבוד יחד ולקדם פרויקטים לטובת אשדוד ותושביה, ואני יכול להגיד לכם שהשנים הקרובות יהיו מלאות בפרויקטים גדולים שישרתו אתכם במגוון עצום של תחומים – דיור, חינוך, תעסוקה, ספורט, פנאי, בריאות, תחבורה ועוד.
ביחד עם חברי הקרוב ושותפי לדרך, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, נמשיך לפעול באחריות אך בנחישות כדי לקדם את כל אותם נושאים. נשתף פעולה עם כולם ונפעל למען אחדות קודם כל כאן בתוכנו, כשאני מרשה לעצמי לומר כי בהחלט ישנה אפשרות שגם החברים שבשלב הזה לא נמצאים בקואליציה, יצטרפו אליה בהמשך. בסוף כולנו מבינים שטובת העיר לפני הכל.
אני מאחל לעצמנו, הן לנבחרי הציבור והן לתושבים ולמבקרים בעיר, המשך עשייה פוריה וברוכה ושתהיה זו קדנציה מרובה בעשייה והצלחות.
בפן הלאומי אני מייחל לחזרתה הביתה במהרה של עמית בוסקילה שלנו יחד עם כל החטופים, מחזק את כוחות הביטחון העושים מעל ומעבר כדי שאנחנו נוכל כאן להמשיך בשגרת חיינו, תוך סיכון חייהם. תודה לכם גיבורים!"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן