עוד חיזוק לרובעים הוותיקים: שוק רובע ו' ישודרג ב-12 מיליון שקל

העירייה תממן 90 אחוז מהעבודות, שבמרכזן הפיכת השוק האטרקטיבי למזמין וחדשני יותר מבחינת תשתיות, נראות וחווית קנייה. העירייה חיזקה את הרובעים הוותיקים באמצעות קידום תמ"א 38 שהובילה לשיפוץ, פיתוח ושדרוג במרחב הציבורי ברובעים הוותיקים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השוק במרכז המסחרי ברובע ו' ילבש צורה חדשה, מזמינה ומותאמת אדריכלית שתהפוך אותו למקום בילוי ופנאי בשילוב מסחר. מועצת העיר אשדוד אישרה בישיבתה האחרונה את שדרוג השוק, שישנה את פניו בהשקעה של 12 מיליון שקל. בעירייה הבהירו כי היא זו שתממן 90 אחוז מעלות הפרויקט, שבמסגרתו ילבש השוק שהוקם בשנת 1979 צורה חדשה ומתקדמת המותאמת למסחר כפי שמתקיים היום בשווקים בינלאומיים.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "אנו ממשיכים בחיזוק הרובעים הוותיקים באשדוד, וכפי שעשינו זאת באמצעות קידום תמ"א 38 לבנייני המגורים כך אנחנו מחזקים את התושבים גם באמצעות שדרוג השוק הוותיק ובתי העסק שבו. המהלך נעשה בהסכמת הסוחרים, ויחד נייצר מרחב ציבורי חדש שיהיה נעים לקנות בו וגם לגור בסביבתו".

השוק ברובע ו' משמש את כל תושבי העיר במהלך השבוע ובמיוחד בסוף השבוע, ובממוצע מגיעים אליו כ-7,000 לקוחות ביום. בשנת 1992 נעשה בו שיפוץ קוסמטי על ידי העירייה, וכעת הוחלט לשדרגו בצורה מאסיבית יותר כדי לפתור בעיות אקוטיות ומשמעותיות כמו תשתיות, נגישות, בטיחות, שינוי צורתו החיצונית, צמחיה ועוד.

במסגרת השדרוג תטפל העירייה בגג הנוכחי ותקים אחד חדש, תחליף את התשתיות הקיימות ובמרכזן הפרדת הביוב בין הדיירים לבין הסוחרים, תוסיף שטחי תצוגה, תדרג לשילוט אחיד, ריצוף, תאורה, הצללה, תציב ריהוט רחוב ותעניק לשוק כולו מראה אחיד.

בעירייה הסבירו כי מימון רובו ככולו של הפרויקט מצדה הוא חלק מקידום ופיתוח הרובעים הוותיקים בעיר. באחרונה אף פורסם כי אשדוד נמצאת במקום הראשון מבין הערים הגדולות בכל הקשור בחיזוק מבנים והבהירו כי הם רואים בתמ"א לסוגיה אמצעי לחיזוק הקשר עם התושבים בשכונות הוותיקות והצערתן.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן