רפורמת שר הדתות: 13 רבני עיר יודחו ובהם רב העיר אשדוד שיינין

כך מפרסם היום אתר 'בחדרי חרדים' שמביא את רשימת הרבנים שיסיימו את תפקידם, ובהן גם רב העיר אשדוד יוסף שיינין

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הרבנים שיסיימו את תפקידם תוך שנה: רבה של פרדס חנה הרב דוד צדקה, רבה של ערד הרב יוסף אלבו, רבה של קריית שמונה הרב צפניה דרורי, רבה של רעננה הרב יצחק פרץ, רבה של ראשון לציון הרב יהודה וולפא, רבה של רחובות הרב שמחה הכהן קוק, רב המועצה קדימה צורן הרב משה מרדכי טוביאס ורב העיר אילת הרב משה הדאיה.

סוגיה נוספת שצפויה להיתקל בקשיים הוא סיום תפקידו של רבה של אשדוד הרב יוסף שיינין, הרב מונה לתפקיד רב קודם 1974 אך לרבנות העיר אשדוד מונה לאחר מכן. כזכור נחשף על ידי בחדריי כי היועמ"ש ארז קמניץ איפשר לרב שיניין להמשיך בתפקידו לעוד 4 שנים עד לגיל 85 וכעת כאמור, התקנות יביאו לסיום תפקידו עוד קודם לכן.

עוד ארבעה רבנים שהיו אמורים להמשיך בתפקידם ויסיימו אותו בשנים הקרובות בעקבות שינוי התקנות, הם ארבעת הרבנים שמונו קודם 1974 ומשרתם הייתה לכל החיים, אך כעת הם ייאלצו לעזוב את תפקידם בהגיעם לגיל שמונים. כך לדוגמה רבה של מזכרת בתיה הרב אפרים זלמנוביץ שיסיים בעוד 7 שנים, רבה של מגדל העמק הרב יצחק דוד גרוסמן יסיים בעוד 6 שנים, רבה של כפר יונה הרב עוזי שוויצה יסיים גם כן בעוד שש שנים, ורב מועצת אזור הרב אברהם רוזנטל שיסיים בעוד שלוש שנים.24/

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן