עו"ד גלבר בשאילתא לראש העיר אשדוד: "מדוע תקציב אבטחת מוסדות החינוך מקוצץ?"

"בעיצומה של המלחמה ואחרי הפיגוע בגן יבנה: איך אפשר לקצץ באבטחת מוסדות חינוך?!" תוהה גלבר בשאילתא שהפנתה לראש העיר. גזבר עיריית אשדוד:"אין קיטון בהיקפי תקציבי השמירה תקציב 2024 מכיל את כל הצרכים ואין קיטון בהיקפי השמירה ותוקצב בהתאם לביצוע הרלוונטי ב 2023"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חברי מועצת העיר יתכנסו אחה"צ לישיבת ועדת כספים שבה יוצגו עיקרי התקציב העירוני. על הפרק גם תקציב אבטחת מוסדותחינוך.

יו"ר האופוזיציה עו"ד הלן גלבר שיגרה שאילתה דחופה לרה"ע, יחיאל לסרי לדבריה על רקע הכוונה לקצץ באבטחת מוסדות חינוך וגני ילדים בעיר.

גלבר: "נדהמתי לראות כי במסגרת הקיצוץ הרוחבי בתקציב העירייה, מקוצץ גם תקציב אבטחת מוסדות חינוך כשאנחנו בעיצומה של מלחמה שהופכת אותנו ואת העיר שלנו ליעד לפח"ע. מיותר לציין כי זו העת להגביר תקציב ומאמץ כדי לשמור על שלום הילדים", כותבת עו"ד גלבר. בעבר כבר אישרה העירייה הצעה לסדר של עו"ד גלבר כהחלטה להגביר אבטחה על מוסדות חינוך הסמוכים לאתרי בניה.

גלבר: "הקיצוץ באבטחת מוסדות חינוך בעת הזאת הוא איוולת שבאה בהמשך לפשיטת הרגל העירונית בכל הנוגע לביטחון האישי לתושבים"

חבר האופוזיציה יניב קקון, יו"ר תנועת אשדודים, הגיב אף הוא לנושא: "עוד לא מאוחר לתקן ולבטל את הקיצוצים האלה. להפך, להשקיע יתר. התפקיד הכי בסיסי של עיריית אשדוד, הוא לספק ביטחון לתושבי אשדוד ובראש ובראשונה לילדים והילדות שלנו. בתקציב עיריית אשדוד ל2024, עולה להצבעה קיצוץ תקציב האבטחה למוסדות החינוך במיליוני שקלים. מדובר בתקציב חסר אחריות ובו מעבר לקיצוץ באבטחה במוסדות החינוך, קיצוצים בהצטיידות לשעת חירום, בבריאות, בכיבוי אש, ביוזמות חוסן קהילתי, בשירות הפסיכולוגי ובסעיפים נוספים שחשובים בזמן לחימה יותר מתמיד. מה שאנחנו דורשים הוא התמודדות אחראית עם המציאות, יש דברים שפשוט אסור לחסוך בהם. לא מאוחר להודות בטעות ולתקן למען כל תושבי ותושבות אשדוד".

תגובת גזבר העירייה:" תקציב 2023 כלל גם תשלום חשבונות שלא הוגשו לתשלום ב 2022 ונדרש היה לשלם אותם לכן היה מתוקצב ביתר . תקציב 2024 מכיל את כל הצרכים ואין קיטון בהיקפי השמירה ותוקצב בהתאם לביצוע הרלוונטי ב 2023 . אנו ממתינים לתוצאות מכרז חדש וככל שיידרש עדכון בהתאם לתוצאות המכרז יובאו לתיקון בהמשך"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן