סיפור מרגש בכלביה העירונית באשדוד

המתנה של רוגע -העובדת שי-לי: זה ישמע כמו סיפור מהאגדות אך זאת המציאות בכלביה העירונית. קשר שלא ניתן להסביר במילים ביו עובדת המקום לבין הכלבה "רוגע" שנאספה כשהיא פצועה ובמצב מסכן חיים וניצלה הודות לניתוח מורכב

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שי-לי ברנבאום, אסיסטנטית בכלביה מלווה באופן צמוד את רוגע. הכימיה בינהן פשוט מדהימה , נראה כאילו הן מכירות שנים ובכל יום הן מבלות יחדיו בכלביה העירונית. "כעת אנחנו בטוחים שרוגע התאוששה במהירות בזכות הטיפול והליווי המיוחד של שי-לי", מציינת ד״ר כהן.

כמה מיוחד הקשר? רוגע הפכה להיות מעיין האסיסטנטית של שי-לי, וכפי שרואים בסרטון היא מסייעת לה בטיפול גם בחתולים.

שי לי ברנבאום, בת 24, למדה בבית ספר ארזים מקיף ג', ועם סיום הלימודים ביצעה שירות לאומי בכלביה במשך כשנתיים. כשסיימה את השירות, השתלבה כעובדת בכלביה וכיום היא מתפקדת כאסיסטנטית של צוות הרופאים. תחום האחריות העיקרי שלה הוא החתולייה, שממוקמת בתוך הכלביה העירונית, אך היא משתתפת גם בניתוחים, מסייעת לצוות הרופאים, מעניקה טיפולים ודואגת לכלל בעלי החיים החוסים בכלבייה.

ההצלה של רוגע

נביחות השמחה של הכלבה "רוגע" בכלביה העירונית של אשדוד, מסתירות מאחריהן טיפול מורכב במיוחד שהציל את חייה ברגע האחרון. לפני כשבועיים נמצאה הכלבה מסוג רועה בלגי משוטטת במצב קשה באזור התעשייה עם רגל מרוסקת ועצמות חשופות, והוכנסה באופן מידי לניתוח חירום של חמש שעות שבו השתתפו שלושה רופאים.

בסיום הניתוח, נכרתה הרגל של "רוגע" והוסר הרחם שלה כדי לשפר את מצבה ולאפשר לה לשרוד.

"ההתאוששות לא הייתה קלה, אך היחס החם של הצוות הרפואי והמתנדבים שלא הפסיקו לחבק וללטף גרמו לרוגע להתרומם ולהחזיר אהבה", סיפרו בכלביה העירונית.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן