מרכז כיוונים מודיע: המחזור ה-11 של המאיץ

המרכז הצעירים כיוונים ממשיך לקדם פעילות מגוונת בתוך המרכז ומדרבן צעירים להשתתף בתכניות שהבית מציע להם. אחד המיזמים היותר מוצלחים של המרכז הוא המאיץ הטכנולוגי של האב אשדוד (HUBashdod – חלל היזמות והטכנולוגיה), אשר זוכה להיענות רבה, והשבוע נפתח המחזור ה-11. שאפו!

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השבוע יצא לדרך המחזור ה-11 של המאיץ הטכנולוגי של האב אשדוד (HUBashdod – חלל היזמות והטכנולוגיה), של המרכז הצעירים כיוונים, ובו 11 מיזמים חדשים שעברו דרך לא פשוטה בתהליך הקבלה לתוכנית.

"היזמים במחזור הנוכחי מגיעים מכל הארץ ולאשדוד יש נציגות מכובדת של שישה מיזמים מקרב תשובי העיר" אומרים בכיוונים ומציינים בסיפוק רב כי "אחד הדברים המעניינים ביותר במחזור הנוכחי היא הנציגות הנשית, עם 5 מיזמים בניהול ופיתוח נשי מלא".

במחזור הנוכחי אפשר לראות מיזמים בתחומי הסייבר, כושר ומכשור לביש, עולם המטאוורס, הפצת מידע במדיה חברתית ופלטפורמה לחיבור בין כלבים שרוצים לשחק.

בכיוונים מונים את יתרונותיו של המאיץ ומציינים כי "המיזמים שהצליחו לעבור את תהליך הסינון, ייהנו ממנטורינג, חלל עבודה, גישה לרשת קשרים ומשקיעים ועוד. בנוסף יזכו לליווי צמוד ממנטורים ויועצים מקצועיים, השתלבות בקהילת הבוגרים, נטוורקינג והכוונה עסקית".

המאיץ הוא דוגמא לחלק מהדברים שקורים בעיר בשנה האחרונה, מאז פתיחת HUB אשדוד שבמרכז כיוונים, בו מתפתחת קהילת יזמים ואנשי הייטק במגוון רחב של תחומים הכוללים גם עם מפגשים שבועיים וקהילות טכנולוגיות במגוון תחומים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן