סיכום עונה לא קלה בעירוני אשדוד: מתכננים בחירות לוועד המנהל הקבוצה

ליגה א' דרום כבר לא תחזור העונה ותחזור באמצע חודש ספטמבר. בעירוני אשדוד מסכמים עונה לא קלה (אלירן שמש: "עונה לא פשוטה, עם קצת רגעים של אושר") ומתכוננים לבחירות לראשות ועד המנהל של העמותה, שיתקיימו ב-25/5

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כידוע הליגות הנמוכות של הכדורגל הישראלי לא ישובו העונה וצפויות לשוב לפעילות בתאריך ה-24 בספטמבר, לעונת המשחקים החדשה 2020/21. קבוצת מכבי עירוני אשדוד נשמה לרווחה לאחר שהצליחה להתחמק ממאבקי התחתית של ליגה א' דרום, למרות שהייתה צפויה לצלוח אותן. סגל השחקנים של הקבוצה הבאה עדיין דומה ללוט בערפל, כאשר הרבה אור יישפך לאחר בחירת הועד המנהל של הקבוצה. אוהדי הקבוצה וחברי העמותה צפויים להצביע למועמדים המועדפים עליהם, אשר לדעתם יוכלו להצעיד את הקבוצה קדימה.

איכותו של סגל הקבוצה תלויה כמובן באוהדים וביכולתם לרכוש מניות. בעונה החולפת נרכשו כ-230 מניות, שזה יפה, אך לקבוצה עם שאיפות וקהל כמו של עירוני אשדוד, זה לא מספיק. על ההנהלה החדשה שתיבחר, מוטלת האחריות לצאת במסע שיווק, שיעזור להגדיל את רכישת המניות ובכך להעשיר את קופת הקבוצה בכדי שתרכוש שחקנים איכותיים, שיהפכו את עירוני לקבוצת צמרת.

גם מעמדו של יגאל זריהן המאמן שהחליף באמצע העונה את שי מאור, לא ברור וגם הוא ממתין לבחירות המדוברות ולמוצא פיה של ההנהלה החדשה. כיום הנהלת הקבוצה מורכבת מהמנכ"ל יוסי שובל, שנבחר ידי הועד המנהל, שבנוי מהיו"ר טל אספורמס, יעקב קראדי, עורך הדין חנוך דרך ארליך ותומר בן אבו. רוב חברי ההנהלה צפויים להישאר, שכן קיימת שביעות רצון בקרב הקהל אודות אורחותם ותרומתם לקבוצה.

שמש צהובה

השחקן היחיד שיש לו חוזה לעונה הבאה הוא החלוץ אלירן שמש ונראה כי הקבוצה תהיה בנויה סביבו. שמש שיחגוג בשבוע הבא יום הולדת 29, הוא מלך שערי הקבוצה בעונה החולפת, כאשר כבש העונה לא פחות מ-17 שערים בכל המסגרות (7 מהם במדי מכבי הרצליה) ונמצא במקום השני בטבלת מלך שערי הליגה. שמש, שהגיע מהרצליה בחודש ינואר האחרון הוא מכונת שערים אמיתית וב'עירוניה' יודעים כי נהגו בחוכמה כשהחתימו אותו לעונה וחצי.

החלוץ המחונן גם אחראי על רגע השיא העונה של מכבי עירוני אשדוד, אולי רגע השיא השנה בספורט האשדודי. אוהדי עירוני לבטח ישמחו להיזכר ביום שישי החמים ב-10 לינואר השנה, עת אירחה קבוצתם את האדומים למשחק דרבי לוהט. קרוב ל-2000 צופים גדשו את היציעים וכולם ציפו לניצחון קל לאדומים, אך שמש חשב אחרת וכבר בדקה השנייה, ניצל מעידה של סתיו ישראלי והשחיל כדור בין רגליו של גיא סאלם ההמום.

בשיחה עם כתב 'אשדוד10' מסכם שמש את העונה, לא שוכח את אותו רגע גדול ומופלא בדרבי ומספר על ההתמודדות שלו עם המשבר.

איך עוברת עליך תקופת הקורונה?

"האמת שזו תקופה לא קלה מכל הבחינות. אבל מתגברים על זה ביחד עם המשפחה. מתפנים לדברים שלא קשורים למסלול החיים הנורמטיבי שלנו ומקווים בעזרת ה', לחזור לעשות את מה שאנחנו אוהבים, שזה הכדורגל."

איך אתה מסכם את העונה מבחינה אישית?

"האמת שעברה עלי עונה לא פשוטה ויחד עם זאת, אני מודה לאלוקים, על כל רגע בעונה הזאת, כי היא לימדה אותי הרבה. היו גם מלא רגעים של אושר, ככה שכמה קשה, ככה מתוק."

מה אתה זוכר מהדרבי שהיה העונה?

"הרגעים של אחרי הגולים שהבקענו. הקהל היה כל כך מאושר. ראיתי מלא אישונים זוהרים, זה כל כך הכניס בי שמחה בגוף. זאת תמונה שחרוטה לי בראש ותלך איתי לכל החיים."

מה המטרות והציפיות לעונה הבאה?

"עדיין לא בנינו מטרות וציפיות. כמובן שברמה האישית אני משתדל להיות הכי טוב ולעשות את המקסימום בשביל המועדון. הכל עוד פתוח, אנחנו אפילו לא בתחילת העונה. הכדורגל הוא דבר דינמי והכל יכול לקרות ולהשתנות בין רגע."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן