חוזרים למגרשים: משחק אימון ראשון של מ.ס אשדוד ללא קהל

בצל ההאטה בקצב התפשטות הנגיף, נערך משחק אימון השבוע בין מ.ס אשדוד להפועל ב"ש באיצטדיון היא', ללא קהל. אשדוד ניצחה בתוצאה 2-3. בן שמעון: "כיף לחזור." ליגת העל צפויה לשוב לפעילות על פי מתווה משרד הבריאות בסוף החודש

מ.ס אשדוד
צילום: דוברות הפועל ב"ש (מתוך דף הפייסבוק של מ.ס אשדוד)
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

רוחות של חזרה לשיגרה בענף הכדורגל בארץ, החלו לנשב השבוע בעיר אשדוד. מ.ס אשדוד ומאמנה רן בן שמעון אירחו את קבוצת הפועל ב"ש, למשחק אימון לקראת שובה של ליגת העל. הליגה כזכור הופסקה לפני למעלה מחודשיים, בעקבות פרוץ המשבר ועתה היא עתידה לשוב, בהתאם למתווה של משרד הבריאות. במסגרתו, ישהו כלל שחקני ליגת העל והלאומית בבידוד למעט, יציאה לאימונים, עד אשר ישובו הליגות לפעילות בתאריך ה-30 במאי. במסגרת ליגת ה'בורסה לניירות ערך', יתקיים המחזור ה-27, בו מ.ס אשדוד צפויה לארח את הפועל רעננה. למי שהספיק לשכוח, מ.ס אשדוד נמצאת במקום העשירי, כאשר באמתחתה 28 נקודות, במרחק סביר של 7 נק' מעל לקו האדום.

ובינתיים ביום שני השבוע, על הדשא, שוחק כאמור משחק האימון ללא קהל והקבוצה של המאמן בן שמעון הצליחה לגבור על האורחים מהדרום בתוצאה 2-3. אשדוד הציגה משחק טוב ושחקניה נראו 'רעבים' לכדורגל. שתי הקבוצות העניקו ביצעו שינויים רבים במהלך המשחק והעניקו הזדמנות למרבית שחקני הסגל. דווקא באר שבע הייתה זו שכבשה ראשונה ובדקות הראשונות הבלם עמית ביטון, לשעבר במ.ס, דחק מקרוב פנימה וקבע 0-1 לאורחת. בדקה ה-20 אשדוד חזרה למשחק באמצעות שער נהדר בבעיטה מחוץ לרחבה של הקשר הגנאי, סמואל אלאבי. אלאבי בן ה-20 המשיך את הכושר הטוב שהיה נמצא בו לפני משבר הקורונה ואותת לבן שמעון, שיש על מי לבנות להמשך משחקי הפלייאוף התחתון. במחצית השנייה מ.ס הייתה הקבוצה הטובה יותר וכבר בדקה ה-47 עלתה ליתרון באמצעות גול גדול של נאור עבודי, הקשר בן ה-26 שהבקיע במספרת מרהיבה את השער היפה במשחק. בדקה ה-50 אשדוד שוב כבשה, הפעם מבעיטה מהנקודה הלבנה של יעקב בריהון. באר שבע הצליחה רק לצמק בפנדל של נאור סבג, בדקה ה-89. בסיום: 3-2 למ.ס אשדוד.

רן בן שמעון היה מרוצה בסיום והחמיא לשחקנים הצעירים: "היה כיף לחזור. קצת מוזר. מוזר ששחקן נותן גול במספרת ואי אפשר לחבק אותו. אבל כיף לראות את ההתלהבות של החבר'ה. חודש ושבוע השחקנים היו בבית ולא נגעו בכדור ובאמצעות הרבה רצון והתמדה הצליחו לשמור על כושר. בכלל, באשדוד יש תהליך כיפי. הרבה צעירים, הרבה רעב, מוטיבציה ולהט למשחק. התוצאה לא משמעותית. יש לנו עוד אתגרים לפנינו, אבל החבר'ה הצעירים שלנו הם פשוט חוויה."

עוביידה חוזר?

בשורות מ.ס אשדוד נעדרו צמד הבלמים טימותי אוואני וניר ברדע, שמתקשים להתאושש מפציעות ולא ברור אם יהיו מוכנים למועד חזרת הליגה. בהקשר זה, מי שנוטל חלק פעיל באימונים הוא הבלם עוביידה חטאב, ששוחרר מכלא חרמון לאחר שריצה עונש מאסר של 15 חודשים. חטאב בן ה-27, שחתום על השער במחזור הסיום, שהשאיר את מ.ס אשדוד בליגת העל בעונת 2018-19, נראה טוב מאוד באימונים ובאשדוד רק ירוויחו אם יצליחו להחתים אותו. חטאב, שבמסגרת עונשו, לא יוכל לחזור לשחק בחצי שנה הקרובה, הגיש ערעור לבית המשפט בכדי שיתאפשר לו לחזור לשחק כדורגל מקצועני.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן