סטלה עצבנית תוקפת את פעילי המחאה: וזו דעתי על בניית מוסדות חרדים ברובע ח'

חשבתי רבות האם זה נכון עבורי להגיב בנושא הבניה ברובעים ח' ו ט', וזאת לאור העובדה שחברי היקרים לסיעה הגיבו כבר אבל בעיקר הפתיל הקצר שלי והזעם הרב שיש לי על הקופצים בראש למינהם להצטרף למחאות ולפרסם דברים ללא כל בדיקה רצינית, כיאה ל'עיתונאים הרציניים' ולפעילים החברתיים שהם מתיימרים להיות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

סטלה ווינשטיין חברת מועצת העיר מטעם "אשדוד ביחד" סיעתו של שמעון סניה כצנלסון בתגובה חריפה על עמדתה בנוגע לבניית כולל ברח' הנרקיס ברובע ח'. התכנית שמעוררת סערה גדולה בקרב הדיירים ופוליטיקאים מהצד החרדי ומצד החילוני .

סטלה: "בשמי ובשם סיעת "אשדוד ביחד" בראשות שמעון כצנלסון, ולאחר בדיקת הסוגיה, אבהיר, שאנו מתנגדים לבנייה של מוסד הדת האמור בשטח שברח' הנרקיס. לטעמנו, נוכח המרקם הקיים והתנגדות של התושבים הגרים בסביבת המקום ברובע זה, אין הצדקה, סבירות והגיון בבניית מוסד דת האמור בשטח ההקצאה.


לאחר שאמרתי זאת, אחדד ואומר שהבנייה בשטחים הללו וברובעים הללו רק החלה להיבדק, מוצעים המון רעיונות ולבסוף לאחר בחינה מעמיקה ובתהליך די ארוך שבמהלכו נבדקים כל הצרכים וההתכנויות השונות זה מגיע לדיון בועדת בניין ערים, ומשם התהליך ארוף אף יותר, ההצעה הסופית מגיעה לאישור מועצת העיר לאחר תהליך ארוך ביותר ואישורים משלל גורמים הנדסיים, קהילתיים וממשלתיים. במונחים עירוניים אנחנו רחוקים שנות אור מאישור ההצעות הללו במועצה, אם בכלל יתבשלו לכדי הצעה ודיון. הנושאים כלל לא היו בדיון בועדת בניין ערים עדיין,ובטח ובטח שלא התקבלה החלטה להעביר זאת לדיון במועצה (שכמובן נתנגד לה עוד קודם). מדובר בהצעות מיני רבות שנבחנות כעת על ידי הגורמים השונים.


אבל זה לא מונע מכל הקופצים בראש, והפעילים החברתיים להשכרה למחאות השונות לקפוץ ולמחות בזעם רב! להדאיג תושבים, לשסע שכנים ולזרוע הרס, כאילו הם נהנים לראות את להבות השנאה סביבם.

אותו 'פעיל חברתי' להשכרה שמחליף עמדות לפי אינטרסים שרק לפני שנתיים בחירוף נפש התעקש לדבר בשם אמהות לילדי החינוך המיוחד (למרות שאין לו ילדים במסגרות הללו, וזה קצת מתנשא ואפורטוניסטי לחשוב שאמא לביאה לחינוך המיוחד לא יכולה לדבר בשם עצמה) לא דאג אפילו לבדוק לעומק כנגד איזו בניה ברובע ט' הוא מתנגד! הוא שמע ממישהו שסיפר למישהו שיבנו שם 100 יחידות מגורים למכירה לחרדים (על שטח חום ציבורי שמותר על פי חוק לבנות בו רק מבני ציבור, כן? זו החוסר מקצועיות לא טרח אפילו לבדוק מה סוג הקרקע שם). אממה, התוכנית הבולטת ביותר מכל המוצעות כרגע לשטח זה, זה מעון וגן שפתיים לבעלי לקויות שמיעה. כן כן חברים, זה שכעס על כך שסוגרים גנים עכשיו מוחה שלא יפתחו אותם, זו הרמה, מחאה להשכרה כבר אמרתי?
לבנית מוסד דתי נוסף ברובע ח' נתנגד (לא כי אנחנו נגד הדת, ברוך השם יש שם מספיק מענה לצרכים הדתיים לרובע במיוחד לאור האוכלוסיה החילונית שמתגוררת בו) ונקדם תוכניות למבני ציבור המתאים יותר לרובע ח'. אתם יודעים מה, הצעות יתקבלו בברכה. תושבי האזור תכתבו לי, מה חסר לכם ברובע ומה תרצו שיוקם שם?
ומילה אחרונה לציבור, ישנם פעילי ציבור ואנשי מחאה הפועלים מדם ליבם, מאמינים בדרך ואג'נדה מסויימת ופועלים לקדם את הנושא הכואב לליבם. תלכו אחריהם, תתמכו בהם ואם צריך תתקיפו אותנו בשאלות עד שלא ניתן מענה ראוי. אך שימו לב, ישנם כמה 'כוכבים' שקופצים לכל מחאה, ממציאים שקרים, מסלפים חצאי אמיתות ומציגים חצאי שקרים לתמונה שנוחה להם, ולא טרחו ולו פעם אחת להתנצל אחרי שהעמידו בפניהם את הדברים על אמיתות, אלא רק המשיכו לתרץ, לשסות ולשקר. קופצים ממחאה אחת לשניה לפי גודל העניין הציבורי. משסים אתכם ומשתמשים בכם לצורך צבירת הון פוליטי וטפיחה על האגו בכתבות סמי עיתונאיות בבלוג זוטר. על תפלו בפח הזה. יש 20 חברי מועצה, אשר בהתנדבות גמורה, משקיעים ממרצם ומזמנם לקידום העיר בתוכניות שונות ומגוונות בשלל תחומים. כל אחד שיבחר בכך בצורה רצינית מוזמן לעשות זאת גם מספסלי האופוזיציה (לראיה ההצעות הקוהרנטיות והנהדרות של אופיר לסרי ולינה קרצמן שאושרו בפה אחד במועצה). כל השאר סתם מתנגדים רק לשם ההתנגדות וכדי שקולם חלילה לא ישכח.
שימו לב מיהו אופוזציונר ראוי, מיהו פעיל חברתי יעיל, ומיהו איש מחאה כנה. לכל השאר בבקשה אל תתנו את הבמה, כי אתם מרפים את ידיהם של אלו שכן באו לעבוד, כמוני וכמו חברי לסיעה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן