נפתח מרכז מבקרים חווייתי לסיפור היהודי – ״מאורות״

ביום ראשון האחרון התקיים טקס מרגש ומיוחד במינו בו נחנך מרכז המבקרים ״מאורות״ במעמד ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מאורות הוא מרכז מבקרים חדשני וייחודי המציג את הסיפורים המשמעותיים מההיסטוריה היהודית הוא שוכן במבנה של ממרכז אור מנחם ברובע ט״ו בעיר והוא חלק ממנו.

בטקס נכחו אישי ציבור ממשרד החינוך, ראש המועצה הדתית וחברי מועצת העיר אשר ברכו על המפעל החדש שנולד בעיר אשדוד בניצוחם של הרב מנחם עמאר ורעייתו הרבנית חנה אשר הובילו את המרכז מחזון למציאות.

מרכז מאורות תוכנן ונבנה במהלך שלוש שנים כשבבסיסו עומדת שליחות, רצון לשמר את המסורת היהודית והצגת המאחד והמשותף לכולנו. זהו חלל פעילות חדשני, ייחודי וראשון מסוגו בעולם, אליו מוזמנים המבקרים, לשחק, ללמוד ולהתעשר מתכנים שהם חלק בלתי נפרד מההוויה של העם היהודי – של כולנו. זוהי חוויה מרגשת, סוחפת ומפתיעה, אין מי שיצא אחרי הביקור אדיש.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי אמר במעמד הטקס ״אנחנו חונכים היום את אחד המפעלים החינוכיים החשובים ביותר שקמו באשדוד, אין ספק שנראה עם השנים את ההשפעה העמוקה של מרכז מאורות על החינוך ועל העתיד של ילדי העיר.״ והוסיף כי מרכז מאורות הוא ״תרומה ענקית לחיים הרוחניים של העיר אשדוד.״ כמו כן הדגיש ראש העיר שהמרכז הינו כפרויקט לאומי ארצי לכל ילד וילדה עם זכות ראשונים לילדי אשדוד.

הנוכחים בטקס הוזמנו להיכנס אל מרכז המבקרים, קיבלו הדרכה וחוו את המסע שיעברו כל המבקרים שיגיעו לביקור ב״מאורות״ – מסע היסטורי עמוק, מרתק ומפעים. בסיום המסע, שיבחו המבקרים את העוצמה שבה חשו בעת הביקור, את האמצעים הטכנולוגיים שהפכו את המסע לחוייה ואת העומק והמשמעות שחשו בעת הביקור.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן