נפצע בתאונה ויפוצה ב-5 מיליון שקלים

במסגרת הסכם פשרה חברת ׳כלל׳ שביטחה את הרכב שילמה פיצוי בסך כולל של כ- 5,000,000 שקלים, שחלקם הנה קצבה חודשית שהעובד יקבל מהביטוח לאומי עד סוף חייו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עובד באחד המפעלים הגדוליםי באשדוד, שנפגע בתאונת דרכים בכביש מספר 90 יפוצה בסך כולל של כ-5,000,000 ₪  כך עולה מהסכם הפשרה שנחתם בין באי כוחו, עורכי הדין גיל וניצן הראל, לבין חברת הביטוח ׳כלל׳, שביטחה את הרכב של נהג הרכב.

מהתביעה נגד ׳כלל׳ שהוגשה לבית משפט המחוזי, עולה כי  לפני כשנתיים העובד, בשנות ה-30 לחייו, נסע כנוסע ברכב  בכביש 90. לפתע רכב שסטה מנתיב נסיעתו פגע ברכב בו נסע, לעובד  שישב מאחור נגרמו נזקי גוף קשים. העובד פונה משם באמצעות מסוק לבית החולים, כשהוא מתקשה לנשום ובהכרה מעורפלת. בצילום במיון הודגמו שברים בצלעות, בעמוד השדרה וכן חבלות אורטופדיות נוספות.

מכיוון שהעובד היה בדרך לעבודה, הביטוח הלאומי הכיר בתאונה כתאונת עבודה וועדה הרפואית של הביטוח הלאומי קבעה כי הוא סובל מנכות לצמיתות בשיעור של 50% בשל הגבלה בתנועות הצוואר, שבר חולייתי, הגבלה בתנועות עמוד השדרה המותני, פגיעה עצבית, פוסט טראומה מהתאונה וצלקת.

באי כוחו עורכי הדין גיל וניצן הראל טענו בתביעה כי ממועד התאונה ועד עתה עובד הנמל  לא שב למעגל העבודה, כי קיים ספק אם בעתיד ישתלב  במעגל העבודה וכי נכון להיום הוא נמצא באי כושר מוחלט. לפני התאונה הוא היה בריא ונמרץ ותפקד היטב. בעקבות התאונה, הוא סובל מהפרעות וממגבלות אשר נובעות או קשורות לנזקיו מהתאונה.

בתביעה הוא ביקש לקבל פיצוי עבור הפסדי שכר, אובדן זכויות פנסיוניות וסוציאליות, עזרת הזולת, טיפולים רפואיים וכאב וסבל.           

במסגרת הסכם פשרה חברת ׳כלל׳ שביטחה את הרכב שילמה פיצוי בסך כולל של כ- 5,000,000 ₪ שחלקם הנה קצבה חודשית שהעובד יקבל מהביטוח לאומי עד סוף חייו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן