נעצרו חשודים בהתפרצויות לבתי כנסת והשחתת היכל קודש, תשמישי קדושה וספרי תורה

משטרת אשדוד מנהלת חקירה בעקבות מספר מקרי התפרצות לבתי כנסת, דירות ורכבים התפרצות לבית כנסת ברחוב שבזי, וגרימת נזק רב וונדליזם להיכל הקודש, ספרי התורה ותשמישי קדושה שהושלכו לרצפה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חוקרי המשטרה ובהם חוקרי המז"פ במרחב לכיש, ביצעו מגוון רחב של פעולות חקירה בכלל הזירות שדווחו למשטרה, והצליחו לאסוף ראיות פורנזיות וממצאים שהובילו אתמול למעצרם של 2 חשודים (שנות ה 30) המתגוררים באשדוד, וחקירתם בחשד לעבירות של עלבון דת, התפרצות וגניבה וקשירת קשר לפשע.

מחקירת המשטרה עלה החשד למעורבותם של החשודים ב 4 פריצות לבתי כנסת, ועבירת 'טריפל' בה פרצו לבית, גנבו את הרכב ופרצו לרכב נוסף.

היום יובאו החשודים בפני בימ"ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

רפ"ק קרן טולדנו, קצינת החקירות והמודיעין במשטרת אשדוד:"החשודים לא הסתפקו בעבירות ההתפרצות שביצעו בצוותא במספר מועדים ואזורים שונים, אלא הוסיפו חטא על פשע כשהשחיתו ככל הנראה בזדון את תשמישי הקדושה להם ישנה חשיבות עליונה לעם היהודי ואחת כמה וכמה למתפללי בית הכנסת, לכן הצבנו את התיק בראש סדר העדיפויות ופעלנו בשיתוף פעולה עם יחידת המז"פ המרחבית לאיתור ראיות הזהב שיובילו אותנו אל החשודים על מנת להביאם לדין."

ד"ר אלי לחמני המועמד לראשות העיר אשדוד:
"ברגעים אלו נתבשרתי כי נתפסו שני חשודים לכאורה, בשורת מקרי התפרצות לבתי כנסת בעיר אשדוד, כאשר באחד מהם גרמו נזק רב, ונדליזם והשחתה של היכל הקודש, תשמישי קדושה וספרי התורה.
אני מחזק את ידי משטרת ישראל על הביצוע המהיר והיעיל ומדגיש שוב כי הביטחון האישי של תושבי אשדוד חייב להיות בראש סדר העדיפויות הן שלי והן של גורמי החוק איתם אעמוד בקשר. אעשה הכל כדי להביא לתחושת ביטחון ובטיחות בקרב תושבי עירי".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן