נוער מ.ס חזרה לנצח, ילדים ב' אדומים אשדוד הביסה את עירוני בדרבי

משחקי ליגות הנוער, נערים וילדים שוחקו בסוף השבוע וסיפקו לנו שערים רבים והרבה גאווה לעיר אשדוד. נוער: מ.ס הביסה בתוצאה 0-5 את עירוני נשר. עירוני אשדוד גברה על מחנה יהודה 0-1 ואדומים אשדוד ניצחה 0-2 ביהוד. נערים א': בית"ר אשדוד גברה על בני אשדוד 1-2 בדרבי הקטן. ילדים ב': אדומים אשדוד ניצחה 4-0 את עירוני אשדוד בדרבי הגדול

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כמה כיף שליגות הילדים, נערים ונוער שבו אל חיינו, דבר המצביע על עוד התקרבות לחזרה מושלמת לשגרת הספורט. בשבוע החולף, הכדורגלנים הצעירים של אשדוד סיפקו כהרגלם בקודש דרמות, סיפורים ושערים רבים. קבוצות הנוער נמצאות במגמת עלייה, כאשר בעוד מ.ס חזרה לעצמה, עירוני ואדומים נמצאות בעמדה טובה לעלות לליגה הלאומית לנוער. גם בנערים ובילדים התוצאות היו חיוביות ועיקר העניין התרכז אל שני משחקי הדרבי בין בית"ר אשדוד לבני אשדוד בנערים א' ובין אדומים לעירוני, בילדים ב'.

נוער

במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל לנוער, אירחה מ.ס אשדוד באצטדיון היא' בבוקר שבת האחרונה את קבוצת עירוני נשר. החניכים של אלי לוי שלטו מין הפתיחה וכבשו חמישייה לרשתה של האורחת. סהר רביבו כבש בפנדל את השני שלו העונה במחצית הראשונה והוריד את מ.ס להפסקה ביתרון של שער. המחצית השנייה הייתה טובה יותר עבור המארחת והיא הצליחה להגדיל את היתרון משערים של עוז בילוי, אדיר לוי, רביד אברג'ל ומאיר בר. הניצחון הגדול של מ.ס אשדוד החזיר אותה למקום השלישי והמכובד בטבלת ליגת העל לנוער.

בליגה הארצית דרום לנוער מתפתח מאבק צמרת מרתק בין עירוני אשדוד ואדומים אשדוד. האדומים, שנמצאים במקום השני בטבלה, עם 16 נקודות, יצאו בשבת האחרונה לקרית סביונים, למשחק חוץ מול בני יהוד במסגרת המחזור השמיני ויצאו משם עם כל הקופה, הודות לצמד שערים של שלומי עמר. עירוני, שנמצאת במקום השלישי, עם אותו מספר נקודות כמו האדומים, אך עם משחק חסר, יצאו גם למשחק חוץ בשבת בבוקר והתמודדו בפתח תקוה, מול הפועל מחנה יהודה. כמו האדומים, גם הצהובים חזרו עם כל הקופה, בזכות שער יחיד של עמית גואטה, שהפריד בין הקבוצות ונתן לחניכים של סרג'יו חאובל, שלוש נקודות יקרות.

צילום: טוטו פוטו

נערים א'

במסגרת המחזור ה-11 של ליגת העל לנערים א', יצאה מ.ס אשדוד בשבת בצהריים למשחק חוץ מול עירוני רמת השרון. עיקר העניין התנקז לעשר הדקות האחרונות, בהן אליה גטהון הבריק צמד והעלה את מאזנו לחמישה שערים אישיים העונה. נעם מזל הוסיף את השלישי בתוספת הזמן ובסיום: 0-3 למ.ס אשדוד, שמטפסת למקום השמיני בטבלה.

בליגת נערים א' ארצית דרום במסגרת המחזור השמיני, קבוצת עירוני אשדוד אירחה את מכבי שוהם באצטדיון הסינטטי בשבת בצהריים ונקלעה לפיגור בדקה ה-35. כעבור 10 דקות איגנסיו מרטינז כבש את שערו הראשון העונה והישווה את התוצאה עבור עירוני. בסיום: 1-1, שלא כל כך עוזר לעירוני, שנמצאת מתחת לקו האדום, כשבאמתחתא שתי נקודות בלבד.

במסגרת המחזור השמיני בליגת נערים א' מחוז שפלה התמודדו שתי נציגות שלנו בקרב ראש בראש. בצהרי יום שישי נפגשו בסינטטי הקטן הפועל בני אשדוד ובית"ר אשדוד לדרבי פיקנטי ודרמטי. בדקה ה-17 אוראל קיקוזושווילי העלה את בית"ר ליתרון. בדקה ה-60 לירן מלסה הישווה עבור בני אשדוד, אך בדקה ה-78 עמוס עזרא כבש מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת הסיום: 1-2 לבית"ר אשדוד.

נערים ב'

במסגרת המחזור ה-11 של ליגת העל לנערים ב', אירחה בשבת האחרונה, קבוצת מ.ס אשדוד את בני סכנין. עמית גבאי כבש ראשון עבור מ.ס בדקה ה-25 ואורי אהרון הכפיל בדקה ה-30. בסיום: 1-2 למ.ס שאגרה שלוש נקודות והתקדמה למקום העשירי.

נערים ג'

קבוצת נערים ג' של מ.ס אשדוד אירחה את מכבי פ"ת והפסידה לה בתוצאה 3:4. לזכות מ.ס אשדוד כבשו אלירן בלטה, אליה ביטון ועדי צבאן.

ילדים א'

קבוצת ילדים א' של מ.ס אשדוד ניצחה בסוף השבוע את קבוצת בני יהודה בתוצאה 0-2. כבשו: בן אברמוב ויהונתן פרץ.

ילדים ב'- הדרבי הוא אדום

ליגת מחוז דן 1 לילדים ב' סיפקה לנו מפגש דרבי מרתק בין אדומים אשדוד לעירוני אשדוד, שנערך בצהרי יום שישי האחרון באצטדיון הסינטטי. כידוע כל דרבי הוא חשוב ומהדרבי הזה יצאה קבוצת האדומים אשדוד בידיים מלאות במיוחד. המצטיין במשחק היה איתן פיליפ, שכבש צמד נפלא, מבישולים של אלון בירוק וליאור איפרהימוב. סהר ימהרן הוסיף את השלישי, מבישול של אדם פנטהון. פנטהון היה גם זה שכבש את הרביעי וקבע את תוצאת המשחק: 4-0 ענק לאדומים אשדוד.

בליגת ילדים ב' מרכז ניצחה בסוף השבוע מ.ס אשדוד את הפועל ראשון לציון בתוצאה 2-0, משערים של הילאי עזרואלי ומאור קובה.

ילדים ג'

קבוצת ילדים ג' של מכבי עירוני אשדוד ניצחה בסוף השבוע את מכבי שדרות בתוצאה 1-4. לזכות עירוני כבשו נועם אברהם, רזיאל בן דוד, איתי יהושוע וירין עובדיה.

טרום ב'

קבוצת טרום ב' של עירוני אשדוד חזרה לפעילות מלאה לאחר הפסקה ארוכה ובסוף השבוע התמודדה עם מכבי שוהם. ילדי עירוני הצליחו לזכות בניצחון בתוצאה  23:8. כבשו: רואי בן אור, תומי שטיין 3, אורן אדרי 3, יונתן נהרי, יוסי מיכאלי, אוראל איילון, נהוראי שובל 5, איתן נוריאל 2, יוסי גולן 4, איתמר פול 2 .

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן