ליגה ג': הפועל בני אשדוד מחפשת העפלה לליגה ב'

הפועל בני אשדוד ניצחה בסוף השבוע בחוץ את הפועל ברנר בתוצאה 1:2 במסגרת המחזור התשיעי של ליגה ג' מרכז ונמצאת במרחק 3 נקודות מהפסגה. אשדוד סיטי ניצחה 0:4 את הפועל מצליח

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשקט בשקט ועם הרבה צניעות ועקשנות, ממשיכה הפועל בני אשדוד להתקדם ולאיים על מוליכת בית ב' של ליגה ג' מרכז, הפועל ראשל"צ. נראה כי אם תמשיך בדרך זו ואכן תצליח להעפיל לליגה ב', היא גם תאיים על ההגמוניה של האדומים אשדוד, כקבוצה האדומה הבכירה בעיר. לאחר שבעונה שעברה פספסה את העלייה במשחקי הפלייאוף, העונה בקבוצה מקווים לעשות את הצעד המיוחל לעבר ליגה ב' ויודעים כי קל זה לא יהיה.

בשישי האחרון יצאה הנציגה הבכירה שלנו בליגה ג' למשחק חוץ באצטדיון בקרית עקרון והתמודדה מול הפועל ברנר. לאחר שפיגרה במחצית 0-1, עלתה אשדוד למחצית השנייה בצורה טובה יותר והצליחה לבצע מהפך. ליאור סוויסה שנכנס כמחליף, כבש בדקה ה-70 את התשיעי שלו העונה והשיג שוויון. חמש דקות לסיום מחליף נוסף, דניאל מזרחי, כבש את שער הניצחון וסידר לקבוצתו שלוש נקודות יקרות. הניצחון קירב את הפועל בני אשדוד מרחק שלוש נקודות מהפסגה, כאשר נותרו 7 משחקים לסיום העונה. בסוף השבוע הקרוב צפוי לבני אשדוד משחק נוח, מול נועלת הטבלה, הפועל טירת שלום, במסגרת המחזור העשירי, של בית ב', ליגה ג' מרכז.

בבית א' של ליגה ג', הנציגה השנייה שלנו בליגה השיגה ניצחון נאה, כשאירחה את הפועל מצליח בשישי האחרון בסינטטי הקטן. הקבוצה בעלת הניחוח הדרום אמריקאי כבשה רביעייה לרשת האורחת והשיגה ניצחון נאה בתוצאה 4:0 והתבססה במקום הרביעי המכובד. בשישי הקרוב תצא ה'סיטי' למשחק חוץ מול בית"ר גבעת זאב.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן