הכוכבת מאשדוד נועה אסטנג׳לוב מככבת בכתבה מדהימה ב׳לאשה׳ 

רוצו לקנות את עיתון ׳לאשה׳ כי יש כתבה מזה מעניינת על השחקנת נעה אסטנג׳לוב מאשדוד, הלא היא רב״ט צליל בסדרה המפקדת, שמככבת בהפקת אופנה של ׳לאשה׳ ומספרת על הילדות באשדוד

״זה שאני ממוצא גרוזיני לא עזר״. נועה אסטנג׳לוב. צילום: רפי דלויה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

״לא היו לי דוגמאות של אנשים שהצליחו מהעיר שלי, אז היה לי קצת יותר קשה להאמין שאצליח להתברג. גם זה שאני ממוצא גרוזיני לא עזר. היה שלב שהתביישתי בזה, אבל עם השנים למדתי להתאהב בתרבות הגיאורגית ולחבק אותה״.

המדור מזה אוהב ברכות והקדשות מרגשות, במיוחד כאלו שבאים מהמין הגברי. אז ההשבוע איב שריקי, שהוא גם מאמן כדורגל וגם מפיק אירועים, וגם יחצ״ן מ סיבות, וגם אוטוטו אבא בפעם הראשונה הקדיש לאשתו בת אל את הברכה הבאה לכבוד יום הנישואין הראשון שלהם: ״שנה לצידך אישתי המושלמת עליך נאמר שכן..נשארו נשים של פעם. האישה שרואה את בעלה לפניה, אישה שלא מסתכלת ימינה או שמאלה חוץ מהמשפחתה. האישה שבורחת ממלחמות. זו שהחברה הכי טובה שלה זו אמא שלה. אכלת? שתית? אלו השאלות הראשונות שלה.

לא מסתכלת ימינה או שמאלה. איב שריקי מרגש

זו שלא מבקשת כלום אבל מגיע לה הכל. אם מצאת באישה יופי פנימי וחיצוני הבנה ואהבה והכי חשוב חברה טובה, זכיתי באישה לחיים. אני זכיתי בך…אחת לדור…״ (לא נגענו).

אנחנו ממש מקווים שאת לא מפריעים לאמילי קופר, הדוגמנית וכוכב הריאלטי במיל׳ ״גוט טאלנט״ שבימים אלו נמצאת אי שם בסורנטו, דרום איטליה.

עושה את דרום איטליה. אמילי קופר

תנו מחיאות כפיים ורצוי סוערות למיכל יופדוב, שזכתה בתואר ׳המתנדב המצטיין׳ מטעם משרד החינוך. בנימוקי הזכייה נכתב: ״מיכל מהווה דוגמה אישית של אומץ, נחישות והתגברות על הקשיים ומדרבנת את הנוער ללכת בעיקבותיה״. הפה של מיכל: ״חשוב לי להבהיר שהנוער יבין שקבלה שלנו מעצם הנתינה היא ענקית. וטיפ בין היתר לילדים מוחרמים, לצאת להתנדב, שם הם ימצאו את המקום שלהם, התפקיד שלהם והשליחות שלהם״.

זכתה באות מחוז דרום של משרד החינוך. מיכל יופדוב

ליאור וספיר נרקיס חגגו ביום שני האחרון בערב, בר מצווה לבנם דויד,  במתחם האירועים AVENUE שבקרית שדה התעופה, וכל החברים הגיעו לחגוג עימם באירוע. תוכנית האומנותית הופעות של: עדן חסון, אייל גולן וסטטיק. על הפקת האירוע ועיצובו אירית רחמים.

משפחת נרקיס חוגגת (צילום: אור גפן)

עוד בין האורחים שהגיעו: עומר אדם שהגיע נטול הדוגמנית שאיתו יעל שלביה, הזמרת עדן בן זקן, איתי לוי, עדן חסון שכאמור עלה לשיר, דודו אהרון ואשתו נטלי, מיכל הקטנה והבת הגדולה, אורטל עמר ושום מילה על בנאל, הרקדן סטפן לגר, המנחה דידי הררי, במגיש ירון אילן, אליקו, סאבלימינל, הכדורגלן במיל׳ אייל ברקוביץ ובת הזוג שרון כהן, הזמר משה פרץ ואשתו ירדן, הרב מרדכי חסידים, המנטליסט חזי דין, אושר כהן, הבועט מאור ומירן בוזגלו, האמא הטרייה מעיין אדם, האח של – גל אדם, עמוס לוזון, איציק זוהר ובנו מיכאל, הזמרת זהבה בן, האקסית של אייל גולן – רוסלנה רודינה, יואב אליאסי הצל, השחקנית בדימוס לירון לב, עדי לאון, מעיין אשכנזי, המפיק בני פרץ ואשתו האשדודית חן, רון ביטון, הרב איפרגן, מאור אדרי, שחר סאול, הבועט לשעבר אבי נימני, הזמרת נסרין קדרי ורום שמיר, הסוכן רוברטו בן שושן ואשתו שלי, רון שובל, יורם ומירי כהן, אלין כהן, הזמר ישי לוי, הזמרת נרקיס, מושיקו מור, עדן מאירי ועוד רבים.כיתוביות

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן