מר חסון: השואו המטורף של עדן באמפי אשדוד

קצב מכירת הכרטיסים העיד על הטירוף, אבל את מה שקרה באמפי קשה לתאר במילים: אלפים על הרגלים, זמר שהעיף לאוויר מלווה בלהקת רקדנים וקהל שלא הפסיק לשיר. וזה לא כל מה שקרה אמש באשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עדן חסון הוא מזמן מכונת הופעות משומנת ומטורפת, ואת החיבור שלו לאשדוד אפשר היה לראות לאורך כל שעות היום שבהן הצטלם ממרפסת המלון, העלה סטורי, קרא לקהל להגיע להופעה שלו – וגם קיים בענק.

אמפי פארק אשדוד ים היה מלא מפה לפה, ובאגף התרבות העירוני אף נענו לביקוש הרב והקצו עוד מקומות ברגע האחרון על הדשא, שגם הם נחטפו במהרה. טוב, ככה זה שמגיע מגה-זמר שאהוב מאוד על בני הנוער והצעירים וגם מעריך מאוד את הקהל שלו.

על הבמה חסון שר בזה אחר זה את כל הלהיטים שלו, לא נח לרגע וסחט עד הסוף את הזמן המוקצב לו. "זה פשוט טירוף", סיפרה אחת הצופות, "זו פעם שלישים או רביעית שלי בהופעה של עדן וזה פשוט מלהיב כל פעם מחדש".

הבמה של הצעירים
בפארק לייב אשדוד נמשך מצעד האמנים והיוצרים המקומיים במסגרת שיתוף הפעולה העירוני עם בטא מוזיקה – הבית של אמני העיר. על הבמה עלו אייל פרץ ו"הגרוב בנד" שסחפו את הקהל עם מופע מחווה לפסטיבל "הוודסטוק" המיתולוגי וקלאסיקות של "סנטנה", "ג'ו קוקר", "ג'ימי הנדריקס", ג'ניס ג'ופלין", "קרידנס" ועוד אמני התקופה. הבריזה מהים והתאורה המעולה, נתנו תחושה של מופע חו"ל באשדוד, והקהל הגיב בהתאם בשירה וגם בריקודים.

בבמת הילדים במתחם הילדים בפארק אשדוד ים נשמעו קולו הצחוק הרמים בהצגה של "עופר ומאור", שהביאו את כל הבדיחות המוכרות והקורעות מתוכנית הטלוויזיה האהובה שלהם. לאחר מכן, המשיכו הילדים וההורים למתחם המשחקים ובהם דוכני מזון ומתנפחים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן