שרון מרק נגד ראש העיר לסרי: "מדיניותו פוגעת באיכות חיי התושבים ונזק לשטחים פתוחים באשדוד"

חברת מועצת העיר אשדוד שרון מרק טוענת כי המדיניות של לסרי בנוגע לשטחי הדיונה הובילה לבנייה של מגדלים תוך פגיעה בערכי הטבע. "יהיה אפשר לדאוג לבנייה רחוק מהקו המקסימילי"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

"מדיניות ראש העיר מוכיחה שוב פגיעה באיכות החיים של תושבי אשדוד: נזק לשטחים הפתוחים, מגדלים בני 30 קומות ואפס חשיבה על העומס התחבורתי ב׳רובעים הדרומיים׳ וביציאה מהעיר". כך טוענת חברת מועצת העיר אשדוד שרון מרק בהתייחס להחלטת הוועדה המחוזית לאפשר בנייה ממש בסמוך לדיונות.


•••
"כנבחרת ציבור החרד לאיכות חייו בעיר צפופה, מזוהמת אויר ועמוסת פקקים, נסעתי לדיון הועדה המחוזית בבאר שבע אשר דנה בקו עומק הפגיעה בדיונה בה הוצגו שלושת החלופות המדוברות"אומרת מרק.

"עמדתי היתה ועודנה יחד עם המשרד להגנת הסביבה, רשות שמורות הטבע והגנים, קק״ל, החברה להגנת הטבע, הפורום לאיכות הסביבה אשדוד ואחרים לאשר את חלופת ״הקו האקולוגי״ אשר מאפשר בניית 5600 יח״ד מבלי לפגוע בערכי הטבע והקיימות.

חלופת ׳הקו האורבני׳ כפי שנתמכת על ידי מדיניות רהע פוגעת אנושות בדיונה ובערכי הטבע, ואיננה מציגה פתרונות לעומסי התחבורה כל שכן ליציאה נוספת מהעיר.

נראה שהקשר בין איכות חיים ולמדיניות העיר חלש, כפי שבא גם לידי ביטוי בנושאי זיהום האויר ובניית בית המלון בחוף לידו ועל כך ישלמו הבריאות שלנו, הילדים שלנו והדורות הבאים".

ש. מה בכוונתך לעשות?

יחד עם הגופים הירוקים נתנגד בכל הערכאות התכנוניות והמשפטיות האפשרויות ל״קו האורבני״ ונמליץ על החלופה האקולוגית המאוזנת ההוגנת של 5,600 יחידות דיור – למען איכות חיים ראויה של כלל התושבים בעיר ובתנאי שימצאו גם פתרונות התחבורה הנכונים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן