מרק נגד חברת נוגה ומשרד האנרגיה: "אשדוד לא תהפוך לחצר האחורית של המדינה"

חברת המועצה דורשת לבטל את החלטת הממשלה 285 להעניק רישיון סביבתי. במכתב שהועבר ליועמ"שית: "ההחלטה נעדרת כל פתרון מאוזן שייתן מענה למצבים של חשש לאספקת החשמל, תוך צמצום זיהום האוויר והפגיעה בבריאות הציבור"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חברת המועצה שרון מרק ועו״ד תמר קידר שיגרו היום (רביעי) בדחיפות מכתב הדורש ביטול החלטה 285 מיום 6.3.2023 – הליכי רישוי סביבתי – בכל הנוגע להענקת רישיון לחברת נגה ולמשרד האנרגיה להפעיל את תחנות הכח המזהמות ביותר במדינת ישראל ללא הגבלה סביבתית ובריאותית. המכתב שוגר לממשלת ישראל, באמצעות היועמ"ש, עם העתקים לשרה להגנת הסביבה ושר האנרגיה.

לדבריהן, "ברור וגלוי הוא כי החלטת הממשלה מאפשרת לגופים שאין להם אחריות על נושאי זיהום אוויר ובריאות הציבור לקבל 'צ'ק פתוח' להפעלת תחנות כוח מזהמות, ללא יכולת פיקוח ואכיפה אפקטיבית מצד המשרד להגנת הסביבה וללא קשר למצב חירום. היא נעדרת כל פתרון מאוזן שייתן מענה למצבים של חשש לאספקת החשמל, תוך צמצום זיהום האוויר והפגיעה בבריאות הציבור", נכתב במכתב.

מטעם מרק וקידר נמסר: ״כמו שפעלנו בעבר בנושא זו- נמשיך לפעול יחד ולהילחם על חיי התושבים והזכות לאויר נקי. נעמוד על כל שאשדוד ואשקלון לא יהפכו לחצר האחורית של המדינה על חשבון הבריאות שלנו. המכתב הזה הוא צעד נוסף במאבק המשותף שלנו יחד עם תושבי אשדוד אשקלון והסביבה וארגוני הסביבה״

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן