מרכז כיוונים מציג תכנית שכל צעיר אחרי צבא צריך: MIND YOUR STEP

השבוע השיק מרכז כיוונים לצעירים את התכנית הייחודית MIND YOUR STEP, המיועדת לצעירות וצעירים אחרי צבא. בתכנית בת עשרת המפגשים, יקבלו הצעירים את כל הכלים לצמחיה אישית ומקצועית. אז אם אתם משוחררים מהצבא ומתכננים את עתידכם, כדאי לכם להכיר את התכנית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חיילים משוחררים נמצאים בצומת משמעותי לקראת החיים שלהם באזרחות. הם עומדים בפני מספר אינסופי של החלטות ואפשריות שישפיעו על עתידם. מרכז כיוונים זיהה את הצורך הזה של צעירים לקבל ידע וכלים שיעזרו לצלוח את התקופה המשמעותית הזו, ורקם תכנית שעונה בדיוק על כל זה. החל מהכוונה לקריירה ותעסוקה, בחירת מסלול לימודים, קבלת החלטות, ידע פיננסי יזמות ועד תכנים בגוף ונפש ופיתוח תודעה. 

"הצעירים של היום מבינים שכבר כעת לצבור ידע פיננסי הוא בגדר חובה כדי להבטיח עתיד כלכלי יציב ופורה. כיוונים הבינו שאי אפשר לקיים תוכנית כזו בלי להביא תוכן על התנהלות כלכלית נכונה, שתהיה שווה לצעירים הרבה כסף עתיד" אומרים בכיוונים ומתארים את התוכנית כמי שתיתן כלים פרקטיים לצעירים על איך לבחור כיון מקצועי, הם יחוו חקירה אישית בלייב של השאלות הכי קשות. מה מתאים להם באמת, ומה הערך הייחודי שלהם. הצעירים ילמדו על קבלת החלטות שמתאימות להם, יעשו סדר באפשריות שעומדות לרשותם ויבינו מה נכון לשקול לפני החלטות גדולות. 

כדי לדעת להתמודד עם אתגרים יש צורך להבין מה מעכב ותוקע אותנו. "בתוכנית נדע לשים זרקור על הכוחות המקדמים של הצעירים ולהעצים אותך בדרך לצעד הבא שלהם בחיים" מסבירים בכיוונים ומציינים שAI- נמצא כבר בכל פינה והוא קשור גם לצעירים בתכנון צעדיהם ובמציאת עבודה. "הצעירים יקבלו כלים פרקטיים לשימוש בAIA במציאת עבודה, כתיבת קו"ח והכנה לראיונות עבודה".  

התוכנית המיוחדת כוללת עוד המון תכנים – אוהד הנווד יגיע לדבר על הטיול הגדול, נתרגל קצת כלים מעולם הרוח והנפש, יונגשו מלגות ואופציות מימון לסטודנטים.. ובקיצור התכנית מציעה את כל הדברים שיעשו סדר לצעירים אחרי צבא ובתחילת הדרך. 

מרכז כיוונים משיק בימים אלה את התכנית ומציעה אותה לכל הצעירים בעלות סמלית. "התחלנו כעת במכירה מוקדמת ובמחיר מיוחד! רק 120 ₪ לכל עשרת המפגשים!" הם אומרים ומדרבנים את ההורים לעודד את ילדיהם המשוחררים לבוא לכיוונים ולהכיר את התכנית. 

התוכנית מיועדת כאמור לצעירות וצעיריםמאשדוד והיא תתקיים בכל יום רביעי במרכז כיוונים ברובע הסיטי. המפגש הראשון יתקיים ב-29/05, עבור כל מי שנרשם. 

מצ"ב ברקוד וקישורית (https://kivunim.co/mind) לדף הנחיתה המפנה לכל המידע שצריך לדעת על התוכנית. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן