הישג ענק: אשדוד בירת מרכז הצעירים של ישראל

הישג ענק: יחידת הצעירים עלתה לגמר התחרות מול יחידת הצעירים של עיריית ירושלים, לאחר שהקבוצות גברו על עשרות קבוצות מרשויות מקומיות ברחבי הארץ

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מרכז הצעירים של אשדוד, ״כיוונים״, זכה היום (חמישי) במקום הראשון בתחרות מרכזי הצעירים בישראל של מפעל הפיס ומרכז השלטון המקומי.

צוות השיפוט כלל את מרים פרץ ונציגים ממשרדי ממשלה, מפעל הפיס והשלטון המקומי, לצד אלפי תושבים שתמכו והצביעו במסגרת התחרות.

מרכז הצעירים זכה בפרס הודות לשורה של מיזמים חברתיים שהובילו 20 סטודנטים, בהשתתפות מאות צעירות וצעירים בעיר.

מרכז ״כיוונים״ בעיר, שהוקם בשנת 2013, כחלק מפעילותו של ראש העיר למען צעירי אשדוד, מהווה כתובת עירונית-ציבורית, למיצוי הפוטנציאל הגלום בכל צעיר וצעירה באשדוד, להעלאת רמת שאיפותיהם למימוש עצמי ולהתארגנותם כקבוצות וכקהילה.

המרכז, בניהולה של אתי לוגסי, משמש כגוף המוביל בעיר את נושא הצעירים, מאפשר ומכוון את הצעירים לפעולות חברתיות בקהילה ומייעץ לקברניטי העיר בנושא הצעירים.שותפי המרכז: קרנות מהמגזר השלישי, משרדי ממשלה, גופים עסקיים והרשות המקומית.

פעילות המרכז מתמקדת בשלושה תחומי ליבה: השכלה, תעסוקה ומעורבות חברתית, תוך טיפול באוכלוסיית כלל הצעירים בגילאי 18-35 שבחלקם חיילים משוחררים ועולים.

ראש העיר אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי: ״מרכז הצעירים שלנו, ״כיוונים״, הוא הגוף המוביל בעיר את נושא צעירי אשדוד, וזכה היום בהישג ארצי אדיר כמרכז הצעירים הטוב בישראל. זהו הישג מדהים, שממצב את העיר אשדוד כעיר שדואגת ועוסקת בפיתוח והגשמת שאיפותיהם של צעיריה. אני מודה למנהל. המרכז, אתי לוגסי, ולמשנה לראש העיר, יניב קקון, על פעילותם הרבה למען צעירי העיר. בהזדמנות הזו אני מזמין את צעירי העיר בגילאי 18-35 להגיע, להעזר בשירותים הרבים וליהנות מהפעילויות החוויתיות שמציע המרכז הטוב בישראל״.

"הזכייה המרגשת הבוקר היא תוצאה של עבודה משותפת בין צוות מנצח יחד עם צעירי וצעירות אשדוד", אמר המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הצעירים, יניב קקון, "זכינו במקום הראשון בארץ בזכות הצוות הנפלא של מרכז כיוונים; הייעוץ המתקדם, האולם לאמנים מקומיים, השלוחה ברובע ו', ההאב החדש ליזמים ותוכניות המנהיגות שמחברות בין צעירים וצעירות מכל רחבי העיר לעשייה משותפת.

תודה לצוות השופטים ובראשו כלת פרס ישראל הגב' מרים פרץ על הבעת האמון, לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, לאתי לוגסי מנהלת המרכז ולצעירי וצעירות אשדוד שפועלים עם הצוות בכדי ליצור מענה מלא לצרכים שעולים מהשטח. מרגש לאללה ויאללה ליעד הבא! ממשיכים לעשות יחד."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן