אווירה של סוף עונה

צילום: ירון שניידר
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בין השמש הלוהטת לבין טיפות הגשם שירדו על ראשנו והקרירות בשעות הקטנות של הלילה, ברור לכולנו שמדובר באווירה של סוף עונה.

בין עונה לעונה, יש לכמה אלרגיות ויש לכמה משברים. יש אנשים של חורף ואנשים של קיץ, אנשים של סתיו ואנשים של אביב.

יש ממש אנשים שנכנסים מתחת לשמיכות, כמו דובי חורף, מחכים שהגשם יסתיים או לפחות הקרירות תחלוף.

וכדי להכין את הבית ואת האווירה, ישנה התארגנות כלשהי שחייבים לבצע:

להכין את הבית, להכניס פנימה כל מיני דברים שעלולים להיפגע ולהירטב, לארגן את הבגדים ולהחליף את מיקומם שיהיה נוח, להכין את עצמנו לראות מה חסר לנו, מה נצטרך, להכניס מטריה קטנה לתיק, לארגן את שעות העבודה בהתאם לשעות האור והחושך, אולי לנסות לקום טיפה יותר מוקדם ועוד.

התארגנויות טכניות משפיעות ישירות על הארגון הפנימי ולכן ראוי שתהיה גם לגביהם מחשבה. בעת הפעולה הטכנית חושבים ושואלים שאלות פנימיות.

אז איך עושים את זה?    

 ממש במקביל להתארגנות הפיזית תבוא התארגנות נפשית רגשית, באמצעות שאלות שנשאל את עצמנו ואם נהיה כנים עם עצמנו, נצליח להפיק מהם תועלת.

הארון- מסדרים את הבגדים לפי צבעים אחידים, מהכהה אל הבהיר (כל הוורודים ביחד, השחורים ביחד וכו'). מעבר לכך שזה נותן תמונה מדהימה ומאפשר לנפות מהארון בגדים שכבר לא נלבש, יש כאן ערך לצבעים ותרומתם לחיינו. חישבו האם חסר לכם צבע שהייתם רוצים להוסיף לחייכם? מדוע? מה ניתן לעשות בנדון?

מכניסים ומסדרים חפצים מהקיץ לחורף, חישבו מה כדאי שתכניסו לחייכם ומה תוציאו מהם? אילו רגשות ואילו אנשים??

אור וחושך- שעון החורף תכף ייכנס לתוקף, האם אתם מוכנים ומתואמים עם שעות החושך גם בחייכם? כיצד תתאימו לשעות האור? כיצד תנהלו טוב יותר את זמנכם על מנת שיתאפשר לכם ליהנות ולהשיג את המקסימום מהיום המקוצר?

אלרגיות- כמו שניטול תרופות מנע או טיפול בהתאם להמלצת הרופא, כך ניטול תרופות מנע או טיפול בהתאם להמלצתו גם כשמדובר במצב נפשי רעוע. ורק אתם יכולים ממש לדעת מתי הנפילה ומתי ההתרוממות ומתי המצב סטטי ונורמלי.

מטריה קטנה בתיק- זה יכול להיות גם סוודר קל לימים קרירים. באופן אישי זה העוגן שכדאי לכולם לצרף לחיים, משהו שעושה לנו טוב, שמגן עלינו מפני טיפות לא צפויות, אולי מישהו שנשוחח איתו.

  והעיקר, ליהנות מהמעברים, להתרכך מולם, להשלים איתם, להתגמש גם אם פחות נוח ורצוי, יש בהם משהו קסום!! ואחרי כל מעבר הזמן חולף ומקדם אתכם לעונה שתאהבו באמת.

(צילום באדיבות ירון שניידר)

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן