מפגש פסגה של האופוזיציה באשדוד: "לא נאפשר להשתיק אותנו ולהדיר את האופוזיציה מהוועדות. העתירה בדרך"

שבעת חברי האופוזיציה באשדוד התכנסו בביתה של יו"ר האופוזיציה, עו"ד הלן גלבר
ודנו בשיתוף פעולה בהמשך. המאבק הראשון שמובילה גלבר כיו"ר האופוזיציה ב
הוא התראה לפני הגשת עתירה על רקע הדרתם של נבחרי הציבור מוועדות המועצה ומניעת ייצוגם ההולם

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הבוקר שיגרה עו"ד הלן גלבר בשם חברי האופוזיציה, התראה לפני הגשת עתירה נגד רה"ע על פגיעה בלתי חוקית בייצוג הסיעות: "לסרי התחיל ברגל שמאל עם ניסיונות השתקה, כיבוי מצלמות וניסיון להרחיק את חברי האופוזיציה מועדות העירייה. ניאבק בכך יחד, משפטית וציבורית!".

במכתב החריף ששיגר עו"ד ד"ר מתן גוטמן בשמה של יו"ר האופוזיציה וסיעות האופוזיציה, הוא מציין: "קו אחד עובר בין סגירת מיקרופונים ומצלמות בישיבות מועצת העירייה הנדונה, לבין חלוקת ועדות החובה והרשות במועצת העיר באופן שאינו עולה בקנה אחד עם מפתח הייצוג. ראש העירייה הנבחר, ד"ר יחיאל לסרי רומס ברגל גסה את רצונו של הבוחר ומקפח את התושבים שבחרו בסיעות האופוזיציה המהוות כרגע כרבע ממועצת העיר".
עוד טוען בא כוחה של עו"ד גלבר: "העירייה והמועצה נהגו שלא כדין, ולכן הן נדרשות לבטל כל החלטה קודמת בדבר חלוקת הנציגים, ולהעניק את הנציגים הנדרשים באופן יחסי לאופוזיציה, והאופוזיציה תבחר את נציגיה ותעדכן את המועצה בחלוקת התפקידים".
שבעת חברי האופוזיציה עומדים יחדיו מאחורי המהלך. במפגש שיזמה יו"ר האופוזיציה, עו"ד הלן גלבר, לקחו חלק סופה לנדבר ועמירם בן זקן חבריה לסיעת "אין לנו עוד אשדוד" ולצדם – יניב קקון ומאיר אברז'ל מסיעת "אשדודים", משה בוטרשוילי מסיעת "דרך חדשה" ומאיר בן חמו מ"קול הלב".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן