מסיבת סידור לילדי כיתה א׳

במעמד נרגש חגגו תלמידי כיתות א' מבית הספר "ממ"ד שחקים" את מסיבת הסידור ברוב פאר והדר, בבית הכנסת המפואר "שאר ישוב" ברובע טו’. התלמידים יחד עם הוריהם שנלוו אליהם זכו לחוויה רוחנית, מרגשת ומיוחדת במינה. המעמד היה בהשתתפות ראש העיר ד״ר לסרי ויו״ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מעמד הענקת הסידור, החל כאשר התאספו הילדים והילדות בבית הכנסת, אל מול היכל ארון הקודש שנפתח בפניהם במיוחד לכבוד המאורע, חתני השמחה הגיעו חגיגים בבגדי שבת והילדות עטרו לראשן קשת בפרחים לבנים. מול הפרוכת הונח אחר כבוד גדול שולחן, כשהוא עטור בסידורי התפילה בעטיפה מושקעת ומפוארת של הנהלת בית הספר, כששם הפרטי מודפס על כל סידור באותיות גדולות.

את הטקס פתחה מנהלת בית הספר הגב' כרמית חואקין בברכת ברוכים הבאים לחתני השמחה ומשפחותיהם, ובדבריה הזכירה את היום הנרגש בו התלמידים מקבלים את סידור התפילה שהוא אחד מציוני הדרך החשובים ביותר בחיי כל יהודי, וזאת לאחר ההכנה במשך תקופה של המחנכות המסורות לירז, נועה והילה אשר במסירות רבה משקיעות בתלמידים את מיטב מרצן כשאת התוצאות אנו רואים היום.

בסיום בירכה את התלמידים שיזכו שתפילותיהן הבוקעות מן הלב יתקבלו ברחמים וברצון לפני צור שוכן מעונה, וברכה מיוחדת בירכה בשם התלמידים את הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית אשר העניק את סידורי התפילה הראשונים לתלמידי כיתות א'. ברכה מיוחדת הודתה לגבאי בית הכנסת ׳שאר ישוב׳ דוד זוהר, על האירוח הנפלא מידי פעם לארועים נרגשים שכאלו.

נציג ההורים רבי אברהם אפינג'אר שהוא חתנו של רבי אליהו אבוחצירא ונכדו נמנה על בין התלמידים בירך את התלמידים והשמיע שירה ופיוט לכבוד המעמד, כן הודה להנהלת בית הספר על ההשקעה הגדולה למעמד המרגש והחשוב של מסיבת הסידור.

הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית בירך את התלמידים הרכים ואמר שסידור התפילה שאתם אוחזים היום, הוא אותו הסידור שבו התפללו אבותינו בכל הדורות ואתם כחוליה ממשיכים באותה דרך, תפילתכם חשובה עד מאוד, שביאור חכמים ואמרו שתפילתם של תינוקות של בית רבן מבטלים גזירות רעות מעם ישראל.

את חתימת הברכות חתם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי אשר לא הסתיר את התרגשותו, כשנכדו נמנה מבין חתני השמחה ודיבר במעלת חשיבות תפילתם של ילדי ישראל, שתפילתם היוצאת מלב טהור זך ונקי, היא המשפיעה והטהורה ביותר. וסיים בברכה לתלמידים הנפלאים שסידור התפילה ילווה אותם יום יום ויתקבלו תפילותיהם בשמחה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן