מכבי בנות אשדוד תפגוש את רמלה בחצי גמר הפלייאוף

מכבי אשדוד ניצחה השבוע את אליצור חולון בתוצאה 70-77, במסגרת מחזור הסיום של הבית העליון בליגת 'אתנה ווינר' בכדורסל נשים והבטיחה את המקום השני בטבלה. ברדפורד הצטיינה עם 24 נק' ו-12 ריב'

צילום: רחל שמיד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מכבי אשדוד ניצחה ביום שני השבוע בהיכל ה'קריה' בעיר את אליצור חולון במסגרת המחזור האחרון של הבית העליון. בתום העונה הסדירה החניכות של גלעד כץ תפסו את המקום השני בטבלה ויפגשו בחצי גמר הפלייאוף לסידרת הטוב מ-5, את נווה דוד רמלה. הסידרה תתחיל בתאריך ה-23/3/20 והמנצחת בה, תעפיל לגמר הפלייאוף ותתמודד על אליפות המדינה.

אשדוד ידעה שניצחון שלה, יבטיח לה את המקום השני ועם קצת מזל, אולי גם את המקום הראשון. אולם מכבי ר"ג עשתה את שלה, ניצחה והבטיחה את המקום הראשון, המעניק לה יתרון ביתיות. מה שהשאיר לבנות את אשדוד את המקום השני והיא זכתה בו בזכות, לאחר שהשיגה את ניצחונה השמיני ברציפות. הבולטת בשורות אשדוד הייתה קריסטל ברדפורד והיא נכנסה היטב למשחק במחצית השנייה.

הפתיחה הייתה שייכת לאורחת מחולון, שסיימה את הרבע הראשון ביתרון מפתיע של 24-22. גם ברבע השני חולון שלטה בעניינים וירדה להפסקה ביתרון 43-37. במחצית השנייה הסיפור היה שונה. ברדפורד, הופקינס ושי דורון נכנסו לעניינים, הפכו את התוצאה ובתום 3 רבעים אשדוד הוליכה 57-55. ברבע האחרון מכבי אשדוד הצליחה לברוח עם נקודות של ברדפורד ודרו אדלמן ובסיום: 70-77 לאשדוד.

עוד קלעו למכבי אשדוד: ויואנס- 18, הופקינס- 13, שי דורון- 9, אדלמן- 7 וזליבנסקי- 6. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן