עירוני ניצחה את בני אשדוד בדרבי הקטן בנוער

מ.ס אשדוד בנוער ניצחה בחוץ את בני יהודה בתוצאה 2-3. * עוד בנוער: עירוני אשדוד הביסה את בני אשדוד 0-4 עם שלישייה של עמית גואטה. נערים ג': מ.ס אשדוד ניצחה את הפועל ת"א 0-1

צילום: מדיה עירוני אשדוד
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

נוער

במסגרת הליגה הלאומית לנוער דרום, חזרה מוליכת הטבלה, מ.ס אשדוד לנצח, לאחר שהתארחה ביום שבת האחרון בשכונת התקוה למשחק מול בני יהודה במסגרת המחזור ה-21. אשדוד, שאיבדה בשבוע שעבר נקודות ראשונות, ניצחה את בני יהודה בתוצאה 1-3 משערים של יוני סיסאי, עידן דהן ועוז בילו.

קבוצת הנוער של עירוני אשדוד ניצחה בדרבי הקטן את הפועל בני אשדוד בשבת האחרונה בסינטטי במסגרת המחזור ה-21 של ליגת המרכז לנוער, בתוצאה 0-4. כוכב המשחק היה עמית גואטה שהבקיע שלושער. אליהו מזרחי הוסיף את הרביעי.

במסגרת הליגה הארצית לנוער, במחזור ה-21, במשחק שנערך בטייבה בשבת האחרונה, נפרדו האדומים אשדוד ושמשון בני טייבה בתיקו 4-4 דרמטי. כבשו לאדומים: אפק אזולאי (שערו ה-30 העונה), יורם דמקה, חיים בייה ויובל יהודה קנינקה.

נערים א'

במסגרת המחזור ה-20 של ליגת נערים א' על, יצאה בשבת האחרונה קבוצת מ.ס אשדוד לאיצטדיון ׳בית וגן׳, למפגש מול בית"ר ירושלים. המארחת ניצחה את אשדוד בתוצאה 1-3. למ.ס כבש רביד אברג'ל.

במסגרת ליגת דן 1 הפסידה מכבי עירוני אשדוד בחוץ למ.ס רמלה, בתוצאה 0-3.

נערים ב'

בליגת נערים ב' דן 1, במסגרת המחזור ה-20, אירחה בסינטטי הקטן, בשבת האחרונה, הפועל בני אשדוד את האדומים אשדוד לדרבי קטן ופיקנטי. בני אשדוד רצתה יותר והביסה את האדומים בתוצאה 0-6. כבשו לבני אשדוד: ליאור ליולם, ביילין אסצלה, ליאור עשור, אליעזר אלמיהו, רם דרויש וחן אורי.

באותה הליגה, במוצ"ש בסינטטי הקטן, אירחה קבוצת מכבי עירוני אשדוד את הפועל מרמורק. האורחת ניצחה בתוצאה 1-2. כבש לעירוני: זגייא ליאור סמניו.

נערים ג'

בליגת נערים ג' מרכז מחזור מספר 20, אירחה מ.ס אשדוד בבוקר שבת האחרונה בסינטטי הקטן את הפועל ת"א. מ.ס ניצחה 0-1 קטן משער של נתנאל ביטון בדקה ה-39.

במסגרת המחזור ה-20 בליגת נערים ג' דן 1 יצאה ביום שישי האחרון קבוצת האדומים אשדוד לאיצטדיון הישן בחולון למשחק מול הפועל צפרירים חולון. האדומים הביסו את המקומיים בתוצאה 0-8. כבשו: שלישייה של נאור מלך, צמד לרועי קליין, עמית אוחיון, ליאם לוי ונועם גומרי.

באותו המחזור ניצחה גם מכבי עירוני אשדוד בתוצאה 1-2 בחוץ את בני לוד.

ילדים א'

במסגרת המחזור ה-16 בליגת ילדים א' מרכז, אירחה מ.ס אשדוד בסינטטי הקטן בבוקר שבת האחרונה את קבוצת הפועל ראשל"צ. מ.ס ניצחה בתוצאה 0-2.

ילדים ב'

בליגת ילדים ב' מרכז ניצחה בסינטטי בשבת האחרונה, קבוצת מ.ס אשדוד את עירוני מודיעין בתוצאה 0-3.

טרום א'

קבוצת טרום א' של מ.ס אשדוד אירחה בסינטטי ביום שישי האחרון את הפועל פ"ת. הקבוצות נפרדו בתוצאת תיקו 5-5 דרמטית.

קבוצת טרום א' של עירוני אשדוד ניצחה בבית בתוצאה 0-4 את מכבי יבנה. כבשו: אורי פינטו, רזיאל בן דוד, איתי יהושע ואלון קלנדרוב. שוערי הקבוצה מרום בנאי ואיתי וחסמן שמרו על שער נקי.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן