מזעזע: כלב אמסטף הרג צבי בפארק האקולוגי

הצבי הפצוע נמצא על ידי עובדי אגף החופים, שפינו אותו לכלביה בניסיון להצילו אך הצבי לא שרד. במקביל, נעשתה פנייה לרשות הטבע והגנים שהודיעה על פתיחת חקירה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עובדי אגף החופים בעירייה נחרדו לגלות צבי פצוע מוטל בפארק האקולוגי בעיר הנמצא בקרבת חוף ט”ו. הצבי נפצע קשה, ככל הנראה על ידי כלב מסוג אמסטף שנראה נמלט מהמקום. מבירור ראשוני עולה לכאורה כי הכלב היה שם לבדו וללא בעליו וכעת מנסים לאתר אותו.

 העובדים העבירו את הצבי הפצוע לכלביה במטרה להגיש לו טיפול ראשוני ומציל חיים. במקביל, נוצר קשר עם הרשות הטבע והגנים (רט”ג) במטרה לפנות את הצבי  מהר ככל האפשר לבית חולים לחיות בסאפרי. אולם, למרות כל המאמצים הצבי לא שרד.

רשות הטבע: "נפתחה חקירה"

מרשות הטבע והגנים נמסר כי עם קבלת הדיווח על המקרה הרשות פתחה בחקירה. עוד נמסר מהרשות כי “פכלבים ללא השגחה וכלבים משוטטים מתפרעים מהווים סכנה לחיות הבר. האירוע הנוכחי הסתיים בתוצאה קשה מות הצבי. אנחנו נתקלים בעשרות מקרים בהם נפגעות חיות הבר ומדווחים רק בחלק קטן מהאירועים בפועל.  האיסור על טיפול בכלבים משוטטים בשטחים הפתוחים יביא בסופו של דבר לנזקים  משמעותיים ביותר לחיות הבר בכלל ולאוכלוסיית הצבאים בפרט. ראיתם חיה פצועה או במצוקה התקשרו למוקד רשות הטבע והגנים 3639*.

 העירייה: "לצערנו הצבי לא שרד"

מהעירייה נמסר: "עובדי אגף החופים זיהו היום את הצבי פצוע ופינו אותו לכלביה, במטרה לתת לו טיפול ראשוני מציל חיים. במקביל, נוצר קשר עם הרט״ג (רשות הטבע והגנים) במטרה לפנות אותו מהר ככל האפשר לבית החולים לחיות בספארי, אך לצערנו הוא לא שרד את הפגיעה. תלונה הועברה לרט"ג".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן