ההורוסקופ השבועי: מזלות אסטרולוגיים והמתנות שהם אוהבים

צילום: pexels
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מזל טלה- בני מזל טלה אוהבים מתנות שמשדרות אופטימיות, כל פריט שמתאים לבילוי מחוץ לבית, ציוד לטיולים ואביזרי ספורט. הנשים יודו עד מאוד גם על מוצרי קוסמטיקה. 

מזל שור סמל המזל הוא אסתטיקה ויופי. הם אוהבים תכשירים ומוצרי קוסמטיקה, פרחים ועציצים, סלסלאות של שוקולדים ומתוקים, חפצים דקורטיביים, וואזות עם פרחים, וגם תיק או ארנק יפה ואופנתי.  

 מזל תאומים בני המזל אוהבים מתנות זוגיות כמו- אוזניות, תמונה של זוג אוהבים זוג רמקולים, מתנות משעשעות ומצחיקות, מכשיר טלפון יפה, כלי מטבח שהם שילוב של שני פריטים דומים.      

מזל סרטן הסרטנים אוהבים מתנות יוקרתיות, כלי בית שמעוצבים בסגנון עתיק מתנה שיכינו בעצמם [עבודת יד] וגם חפץ נוסטלגי הנושא עימו זיכרון מתוק. פעמוטים וכל דבר רוחני גם ישמחו אותם.                 

  מזל אריה בני המזל אוהבים דברים יוקרתיים ולוקסוס כמו: יין משובח ונדיר, תכשיט יפה, מוצרים מיסטיים, שעון יוקרתי ואביזרי אופנה  ומתנות שמעוצבות באופן יצירתי , תמרוקים. אפילו מתנות צנועות יספקו אותם העיקר להרגיש שפינקו אותם.         

 מזל בתולה  אוהבים מתנות צנועות, ופריטים קטנים והם לא ירגישו בנוח אם ישקיעו על המתנה שלהם הרבה כסף. הם אוהבים חפצים שימושיים , וכלי מטבח פשוטים.  

 מזל מאזניים  בני המזל שניחנו בחוש לאסטטיקה ויופי ואומנות לסוגייה יאהבו כלים דקורטיביים, חפצי נוי ועציצים מיוחדים , תכשירים לטיפוח ואיפור וגם תיק או ארנק יוקרתי יישמחו אותם מאוד.  

מזל עקרב-  העקרבים החושניים אוהבים פריטים סקסיים, אקווריום קטן, פריטים חושניים לחדר השינה, יש להם חיבה לכלי קיבול שונים כמו קופסאות תכשיטים או דבר שרוצים להחביא בתוך קופסא מעוצבת.

מזל קשת-  אוהבים דיסקים, ספרים, תיק לנסיעות ומזוודות, מוצרי ספורט וציוד לפיקניק וטיולים, אביזרי רכב, וכל דבר רוחני או מיסטי.     

 מזל גדי  בני המזל יגידו תודה על כל מה שיקבלו. הם אוהבים שעון יד וקיר , שעון מעורר, יומן, צמחים, אוהבים את פרח הרקפת, וציוד משרדי.    

מזל דלי-  אוהבים אביזרים למחשב, יומן אלקטרוני או כל דבר שאפשר לחבר לחשמל או לסוללות, ואוהבים מתנות מקוריות ומפתיעות.     

מזל דגים-  אוהבים תכשירי קוסמטיקה ואמבטיה, פמוטים עם נרות, מכשירי מסאז', חלוק ונעלי בית לאמבטיה, כובע אופנתי וצעיף יפה לאשה.    

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן