מופעי שלישי בשקיעה באשדוד: המצודה תארח הופעות של בכירי הזמרים בישראל

במסגרת אירועי קיץ ישראלי ביולי-אוגוסט יתקיימו ארבע הופעות של הזמרים המובילים בישראל ובהם עמיר בניון, ברי סחרוף, אביתר בנאי וטונה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

המצודה המרהיבה באשדוד תהפוך לאחד הלוקיישנים המרכזיים במסגרת "קיץ ישראלי" באשדוד. בימי שלישי בחודשים יולי ואוגוסט יעלו על הבמה ואל מול השקיעה אביתר בנאי, ברי סחרוף שיארח את נגן כל ההקשה איתמר דוארי, הפסנתרן עומרי מור ונגן הקונטרבס גלעד אברו ועמיר בניון שיארח את אמיר דדון.

ההופעות יתקיימו מול השקיעה, הבריזה מהים, היופי הכובש של המצודה והמוזיקה הטובה בארץ. המופעים הם תולדה של שיתוף פעולה יוצא דופן בין קבוצת "זאפה" לבין אגף התרבות והאירועים של עיריית אשדוד ובשיתוף החברה לתיירות.

אסף מור, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של קבוצת זאפה, מסר: אנו שמחים ונרגשים על שיתוף הפעולה הייחודי שנרקם בין זאפה, קבוצת המוזיקה והבידור המובילה בישראל ועיריית העיר אשדוד. אנו מרגישים כי חיבור זה הינו טבעי ומתבקש, בתור היותה עיר חוף מרהיבה, עם חיי תרבות עשירים ומגוון לוקיישנים ייחודיים למופעים חיים תחת כיפת השמיים. שיתוף פעולה זה הינו בסיס ופתח לשיתופי פעולה מקוריים נוספים שיושקו בין הצדדים בהמשך וזאת למען קידום תרבות המוזיקה בישראל בכל אזוריה. אנו מאחלים לכל התושבים קיץ מרענן, מלא בתוכן מוזיקלי איכותי ואנו שמחים להזמין את כולם ליהנות ממיטב המופעים של אומני ישראל".
כרטיסים ניתן לרכוש באתר זאפה http://www.Zappa-club.co.il/ashdod

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן