מועצת התלמידים באשדוד יוצאת לדרך

מועצת התלמידים והנוער העירונית פתחה רשמית את שנת העשייה תשפ"א במליאת פתיחה חגיגית

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במליאת הפתיחה, שהתקיימה ביום רביעי השבוע, נציגי המועצה הוותיקים – ובראשם חברי המזכירות ובעלי התפקידים השונים ובניהם יניב קקון – המשנה לראש העיר והממונה על הנוער, אורן טואיל – מנכ"ל החברה העירונית לתרבות הפנאי, מזל שאלתיאל – ראש תחום ילדים ונוער בחברה העירונית לתרבות הפנאי, שרי ציוני – רפרנטית מועצות התלמידים והנוער המחוזית וקרין בן יוסף – מנחת המועצה, קיבלו בברכה את הנציגים החדשים והציגו בפניהם את חזון המועצה, תכנית הפעילות השנתית ותפקידם כמגשרים בין בני הנוער למקבלי ההחלטות בעיר.

בין פעילויות המועצה השונות ניתן למצוא פגישות קבועות עם ראש העיר, ארגון והפקת אירועי הקיץ לנוער והקמת מתחם הבילוי הראשון לנוער באשדוד – "המגדלור".

כזכור, ובהמשך לפאנל שנערך לפני כחודש, השנה המועצה בחרה לקדם את נושא ה"שיח בין מגזרים" ולנצל את הכוח שיש לבני הנוער להשפיע לטובה, לנסות לצמצם את הקוטביות ולחתור ליצירת חברה טובה יותר.

השנה, לנוכח מגפת הקורונה שפוקדת אותנו, תפקידה של המועצה גדל בהרבה. מעבר לעצם היותה הגוף המייצג של בני הנוער בעיר, עכשיו היא גם אחראית על גיוס בני הנוער לעזרה לאוכלוסיות חלשות ומבוגרות בעיר שזקוקות לבני הנוער בתקופה הזאת יותר מתמיד.

בעקבות הכניסה לסגר, נאלצה המועצה לקיים את האירוע במתכונת קצת שונה מהרגיל אך עם זאת המליאה עדיין הייתה מאוד חגיגית והנציגים כולם התרגשו מאוד.

"מועצת הנוער העירונית היא נבחרת הנוער שנציגים בה מיטב בני ובנות הנוער בעיר. באופן טבעי הם הפכו ליועצים לענייני נוער וזאת בשל כישוריהם ורצונם להפוך את העיר הזו לעיר הנוער תוך קידום זכויות הנוער ומאווייהם" אומרת מזל שאלתיאל, ראש תחום ילדים ונוער בחברה העירונית לתרבות הפנאי בעיריית אשדוד "רשימה ארוכה של עשייה כבר עומדת לזכותם אך בעיקר התאמת המענים בתקופה מאתגרת זו לקהילה. מאחלת הצלחה אדירה בשמי ובשם צוות תחום הנוער."

אורי זרביב, יו״ר המועצה, סיכם: ״אני שמח ונרגש לפתוח את שנת העשייה החדשה של מועצת התלמידים והנוער העירונית יחד עם כלל נציגי המועצה – חדשים וותיקים כאחד. אני מודה על הזכות שניתנה לי להוביל את החבורה המופלאה הזאת ואני בטוח שביחד – נעשה המון.״

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן