הווידוי של היועץ האשדודי למירי רגב

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה שמעה שמשה בן זקן מאשדוד, המשמש כראש מטה של שרת התבורה מירי רגב, העלה השבוע פוסט ברשתות החברתיות, בעקבות חבירתו של עו״ד גבי כנפו אל גדעון סער, וכך הוא כתב: ״חברותיי וחבריי היקרים, אנו יוצאים להתמודדות לא קלה, במערכת בחירות שתקבע את פניה של מדינת ישראל. כידוע לכם, אני משתדל תמיד להיות לעזר לכל אחת ואחד מנבחרי הציבור, החברים והפעילים, אולם מרגע שיש מי שהחליטו לנטוש את הבית, אני חייב לומר את הדברים בצורה ברורה וחדה כמי שגדל והתחנך לבית ליכודי שורשי וצמוד לשרת התחבורה מירי רגב כבר לא מעט שנים. רק הליכוד בהנהגת בנימין נתניהו יוביל אותנו לניצחון גדול. הליכוד זה הבית ואותו לעולם לא נעזוב…״

יצויין כי עו״ד כנפו היה בן בית בלשכת השרה רגב והיה מאוד מקורב אליה. רק באחרונה היא מינתה אותו לדירקטור ברשות שדות התעופה, המעבר שלו לסער עורר אי נוחות בלשכת השרה.

פריחה ראתה השבוע את מאיר בן גוזי, פעם מזמן יו״ר וועד עובדי עיריית אשדוד, וכיום סגן יו״ר מרחב ההסתדרות, מגיע לחנות החדשה של ״אצל מישל״ כדי להתחדש בקופסאות אחסון ״קלר״, ככה שהתבלינים והקטניות יהיו מסודרים כמו חיילים…בדיוק כמו שהאשה שירלי אוהבת.

פריחה רוצה לעשות לכם היכרות עם הנדל״ניסטית דקלה פור, שלאחר עשור כשותפה ויועצת בכירה ברשת ״אנגלו סכסון״, החליטה לפרוש כנפיים ופתחה באחרונה את סוכנות הנדל״ן ׳הדרך לנכס׳. ״מדובר בסוכנות בוטיק, כשהדבר המרכזי שלמדתי לאורך השנים, שאנחנו מתעסקים עם אנשים לא רק בנדל״ן. ומכאן הגיע המוטו שמלווה אותי לאורך הדרך. בשבילי זאת לא עוד עסקה זאת מערכת יחסם״. פריחה מפרגנת.

פריחה שמעה שממעצב השיער והפעיל חברתי שמוליק דואק‫, ממשיך ליצור פרובקציות וכמו מידי שנה‫, גם השנה הוא עיצב עץ חג מולד מקורי במספרה שלו על ראשה של ענבר בירנבוים תושבת אשדוד‫.  

 העץ המיוחד קושט והואר בנורות צבעוניות, וכמו כן המספרה גם היא קושטה לכבוד החג, ושירי חג מולד הושמעו משך כל היום בשביל האווירה.

"תכננתי גם הרמת כוסית ללקוחות במספרה בערב השנה החדשה, עם המון כיבוד ואלכוהול, אך לצערי הסגר שיבש את התכניות”. ‫פריחה מאחלת שנה אזרחית בריאה וטובה.

קופות החולים החלו השבוע במבצע החיסון הלאומי נגד קורונה. "חיסון זה נושא איתו תקווה ממשית להשתלטות על המגיפה, הגנה על האוכלוסייה הרגישה וחזרה לשגרת החיים אליה אנו כה מייחלים", אמר מנהל מחוז דרום ב׳מאוחדת׳ דני מושיוב, שהיה מראשוני המתחסנים במתחם הייעודי במרכז הרפואי 'קרן היסוד' אשדוד.  פריחה שמעה שבין המתחסנים הראשונים, ממבוטחי הקופה: ראש מועצת גן יבנה – דרור אהרון, מאיר בן גוזי – סגן יו"ר מרחב אשדוד בהסתדרות ויו"ר הגמלאים בעיריית אשדוד, אשר אוחיון – מנהל בכיר בנמל אשדוד ועוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן