מדד "הכוח" 2022

מיוחד לאשדוד10: מדד ה"כוח" של קבוצות הספורט בעיר. בחרנו עבורכם את חמש אגודות הספורט הכי מוצלחות בעיר נכון לשנת 2022. מ.ס אשדוד במקום הראשון

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

החלטנו לבצע דירוג מיוחד וחדש לכבוד השנה האזרחית החדשה ובחרנו את אגודות הספורט הכי מוצלחות בעיר. המדד מתייחס להישגים, קהילתיות, שווי נכסים, קהל, פופלריות של הענף, תמיכה מרשות הספורט, היסטוריה, עתיד ועוד. אז בלי הקדמות מיותרות, קבלו את 5 אגודות הספורט הכי טובות באשדוד לשנת 2022.

       •      מ.ס אשדוד- אולי אחת האגודות הכי טובות בישראל, שמחזיקה ומקדמת שחקנים בסיטונאות ומפעילה את אקדמיית הכדורגל מהטובות בארץ, כולל קבוצת נוער שמספקת תוצרת נהדרת לקבוצת הבוגרים. אמנם עקב האכילס הבולט שלה הוא חוסר עניין של הקהל והציבור האשדודי בה, אך עדיין, משנת 1999 עד נוסדה ועד היום, היא נחשבת למועדון מוביל בכדורגל הישראלי. בספורט האשדודי היא ככל הנראה הדובדבן שבקצפת.

       •      מועדון הפועל אשדוד בכדוריד- עם הצלחה אי אפשר להתווכח ומועדון הפועל אשדוד מתחרה אולי בענף השלישי בחשיבותו בספורט הישראלי והיא נחשב לאחת הקבוצות הטובות בארץ. בעונה שעברה היא זכתה בגביע המדינה ולפני שנתיים זכתה באליפות המדינה. שני תארים אלה היו הראשונים שלה בהיסטוריה והעתיד נראה ורוד. הקבוצה פועלת שנים רבות ולאחרונה עלתה מדרגה והתחילה לערער על ההגמוניה של הפועל ומכבי ראשל"צ בענף הכדוריד. לצד הצלחתה, הקבוצה מציגה סגל נוצץ שנה אחר שנה, כאשר מיטב שחקני הכדוריד בישראל מגיעים לשחק עבורה. 

       •      אגודת ספורט אדומים אשדוד- המועדון שהוקם מחדש בשנת 2015 ונלחם בימים אלה על השם 'הפועל', (שם אותו מחזיקה קבוצת הפועל בני אשדוד מליגה ג') עשה היסטוריה כשהעפיל בעונה שעברה לליגה הלאומית וזה לקח לו רק 6 שנים. העונה הקבוצה הבוגרת משחקת כשווה בין שווים עם קבוצות בעלות תקציב גדול ממנה בליגה קשה ותחרותית ומציגה חומר אשדודי משובח לצד חיזוק נבון. מה שמשאיר אותה בחלק העליון של טבלת הליגה הלאומית, הליגה השנייה בטיבה בישראל. לקבוצה אלפי אוהדים בעיר והיא מפעילה מחלקת נוער, נערים וילדים מסודרת וטובה. יהיה מעניין לראות לאן המועדון ילך בשנים הקרובות והאם יש סיכוי לראות את הקבוצה בליגת העל. הרבה תלוי בבעלים רוני חג'ג', ברצונותיו וביכולותיו הכלכליות.

       •      עמותת מכבי עירוני אשדוד- קבוצת האוהדים המרגשת שנוסדה מחדש בשנת 2015 יחד עם האדומים ונראה שהיא נמצאת תמיד צעד מאחורי היריבה המרה שלה. אמנם היא עדיין לא הפסידה במשחק דרבי וגם לה יש אלפי אוהדים ומחלקת נוער, נערים וילדים יציבה. אך היא תקועה בחלק התחתון של ליגה א', נמצאת בבעיות תקציביות, וחוסר אחדות בתוך הקהל שדורש בחירות להנהלה כל שנה או שנתיים, מה שגורם לקבוצה להיות לא יציבה. ועדיין, עירוני אשדוד היא שם דבר בעיר ויש לה אוהדים רבים, צבעוניים שמלווים אותה לכל מקום בארץ. בנוסף לכך, הקבוצה מפעילה קבוצת נשים וקבוצה מרגשת של שחקנים בעלי צרכים מיוחדים הנקראת- שוויון בכדורגל.

       •      מכבי אשדוד בכדורעף- אל החמישייה הפותחת שלנו נכנס מועדון שמייצג את ענף הכדורעף ועושה זאת בגאון גם בגברים וגם בנשים. באגודת מכבי אשדוד הלכו העונה בכל הכוח והביאו לקבוצת הגברים את המאמן ושחקן העבר האגדי אריה שלזינגר בכדי ליצור מסורת של כדורעף בעיר. וזה אכן הולך טוב מאוד השנה, כאשר הקבוצה סיפקה עונה מצוינת והייתה קרובה מאוד להעפיל לבית העליון של ליגת העל. בנשים זה הולך יותר טוב כאשר הקבוצה אותה מאמן ליאור לוק (שמשחק בקבוצת הגברים) הצליחה להעפיל לבית העליון ואם תמשיך ביכולת הזאת תוכל להגיע להישג היסטורי. כל הכבוד לאגודת מכבי אשדוד ששמה את יהבה על ענפי ספורט נוספים ותחרותיים ומביאה אותם לציבור האשדודי.

מחוץ לרשימה

מי שהייתה ראויה להיכנס לחמישייה הראשונה ושווה אזכור היא קבוצת דולפיני אשדוד, זוללת התארים שזוכה כבר חמש שנים ברציפות בליגת הכדורגל באולמות מטעם ההתאחדות ובליגת החירשים (אס"ח). עוד שווה להזכיר את ענפי השייט, המשקולות, ההתעמלות האמנותית והשחייה באשדוד שמביא תארים רבים וגאווה לעיר.

מי שלא נכנסה ובצדק היא אגודת מכבי אשדוד בכדורסל שנמצאת בהתדרדרות לא ברורה. בגברים תחתית ליגה לאומית ובנשים חילופי מאמנים חדשות לבקרים והכי בולט- חוסר עניין משווע של הקהל בעיר. ניכר לראות בחודשים האחרונים שמשהו רע עובר על הכדורסל בעיר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן