מגוון רעיונות של מקומות מובחרים ביותר למסיבת רווקות

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לבחור מקום למסיבת רווקות כיום מתוך שלל האפשרויות שקיימות זו בהחלט משימה מאתגרת. יש כל כך הרבה אפשרויות ועליכם לבחור את זו שהכי מקורית ומתאימה עבורכם. 

במאמר זה אנו נציע לכם מגוון רעיונות מובחרים ביותר למסיבת רווקות שכדאי לכן ללכת לראות ולבחון למסיבה הבאה שלכן. 

מסיבת רווקות בוילה באזור הכנרת

כאשר מדברים על מסיבת רווקות שווה, למעשה מדברים על וילה שתשהו בה עד אור הבוקר למרגלות הכנרת שתכלול בין היתר בריכה וג'קוזי וגם אזור שתוכלו לשבת בו בשביל האטרקציות של המסיבה. זו ללא ספק אחד מן המקומות המובילים כיום במסיבות רווקות. בדרך כלל וילות כאלו יכולות להכיל עד 20 בנות והעלות שלהן נעה בין 2000 שקלים ל-3000 שקלים עבור יום שלם. 

מסיבת רווקות על הים 

ים הוא לא רק התשובה האולטימטיבית לשאלה מה עושים בשבת, אלא רק למסיבת רווקות. אם אתן עורכות את מסיבת הרווקות שלכן בים, זה ללא ספק המקום המושלם ביותר אשר מאפשר לכן שהיה ארוכה ולהשתמש בים לשחיה לילית או ביום. מאוד מומלץ בעניין זה ללכת לחוף מוסדר, יש כיום חופים שניתן להשכיר בהם בונגלורים שישמשו אתכן עבור שירותים, מקלחת ומקקום לבצע בו הפעלה מסוימת. כמו כן, אם שהייתכם היא ממש על החוף, ניתן להביא חברה שיוצרת אוהלי בד גדולים עבור האירוע. ללא ספק אחד המקומות היפים לערוך בהן מסיבת רווקות. עלות מסיבה מסוג זה משתנה על פי מה שתחליטו להשכיר. 

לופט תל אביבי עבור לילה מקסים של מסיבת רווקות

תל אביב הנהדרת מציעה לופטים מיוחדים אשר מותאמים למסיבת רווקות. בלופטים בדרך כלל תמצאו מקום גדול לשהיה, מקומות ישיבה, מטבחון ואפילו ג'קוזי והוא בהחלט מקום נהדר להביא אליו אטרקציות של מסיבת רווקות. עלות לופט תל אביב נעה בין 1500 שקלים ל 2500 שקלים עבור 24 שעות.

מסיבת רווקות בספא

אם אתן חבורת בנות מצומצמת אשר אוהבת להנות, בהחלט תתאים עבורכן מסיבת רווקות אשר מתקיימת בספא. כיום ניתן למצוא מרכזי ספא אשר משלבים בריכות, כאשר משתתפות המסיבה יכולות לשהות ביחד בבריכה בזמן שהכלה ומשתתפות נוספות בוחרות לקבל מסאג'. לאחר מכן הן תצטרפנה אליכן ותוכלו לחגוג יחד. 

מסיבת רווקות באוהלים בדרום

אם אתן חבורת בנות אשר חובבת טיולים בטבע, תוכלו ללכת למקום שהכי נותן תחושה של חופש והוא הדרום. בדרום יש מגוון רחב של אזורי קמפינג אשר ניתן גם לעשות בהן קמפינג וגם קומזיץ. זו יכולה להיות חוויה שונה, מיוחדת ומעניינת. בזכות העלות הנמוכה יחסית של מסיבת רווקות באוהלים, ניתן להוסיף סטנדאפיסט קורע, דראג קווין מהמם או כל מפעיל אחר שיבדר אתכם באותו הערב.

לסיכום, בארץ יש מקומות רבים ומגוונים למסיבת רווקות, אצלנו בפורטל קרמל יש מגוון של רעיונות מובחרים למסיבת רווקות מעבר למה שהצענו לכן כאן. תוכלו לשוטט לכן באתר שלנו ולקבל מגוון רעיונות נוספים מפתיעים וכך לגוון בכל מסיבת רווקות לחברה נוספת שמתחתנת. כתובת האתר שלנו היא www.karamel.co.il

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן