מאמן חדש למכבי אשדוד צבר

המאמן איתן בן אליעזר חתם השבוע במכבי אשדוד צבר והוא המאמן החדש של העולה החדשה לליגה הארצית בכדורסל. בן אליעזר: "מתרגש מהחתימה באשדוד"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הקבוצה שדרסה את ליגה א' דרום בכדורסל, תוך שהיא מציגה צעירים אשדודים נמרצים והעפילה לליגה הארצית לאחר שסיימה עונה ללא הפסד, מחליפה מאמן. לאחר עזיבתו של איתי נתיב, במכבי אשדוד צבר הודיעו השבוע על הגעתו של המאמן איתן בן אליעזר. האחרון מכיר את הליגה הארצית בצורה טובה, כאשר בשנים האחרונות אימן במכבי מעלה אדומים ובעירוני לוד, אותה הוביל לחצי גמר הפלייאוף בליגה הארצית, בשנת 2019. המאמן בן אליעזר אימן גם במחלקת הנוער של הפועל ירושלים, כאשר גם בבוגרת שימש כעוזר מאמן שני לעודד קטש.

המאמן סיפר על הגעתו לאשדוד: "מאוד מתרגש מהחתימה באשדוד. שתי סיבות גרמו לי להגיע למועדון. ראשית, שמעתי המון דברים טובים על המערכת. מקום מקצועי נעים ושקט. מקום שמאפשר לשחקנים והצוות המקצועי להתעסק רק בכדורסל והכי חשוב מקום ערכי ואנושי. שנית, שיתוף הפעולה עם נתי כהן המנהל המקצועי. שת"פ שיעזור לי כמאמן ובטח לקבוצה. חשוב לי מאוד שנהיה קבוצה שיהיה כיף להיות חלק ממנה. קבוצה דינאמית ולוחמת ועל פי כך נבנה את הסגל. שיתוף הפעולה עם מחלקת הנוער ועם העיר חשוב לא פחות ואני מאמין שהם יהיו מאחורינו במהלך העונה. אני בטוח שיחד נוכל להצעיד את המועדון קדימה".

נתי כהן, המנהל המקצועי של המועדון הוסיף: " אנחנו שמחים לצרף אלינו את איתן בן אליעזר כמאמן קבוצת הבוגרים שלנו בליגה הארצית. איתן איש חינוך ומאמן מצוין עם ניסיון הן במחלקות נוער, הן בבוגרים בליגה הארצית ואף כעוזר מאמן בליגת העל וזה סגנון המאמן שחיפשנו אשר ישלב בין הצעירים שלנו לבין שחקנים איכותיים בליגה ויעזור להם להתפתח ולהשתפר ברמה האישית והקבוצתית ויהפוך אותם לטובים יותר. אני מאחל לו ולנו הצלחה גדולה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן