מאירים את החג בקשת של ׳גוונים׳

צילום: ODREY
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מאות אלפי משפחות מעוטות יכולת בישראל חיות באי ביטחון תזונתי ובתקופת החגים העול הכלכלי כבד במיוחד. עובדי אדמה אגן והתלמידים המיוחדים והמרגשים מבית הספר גוונים באשדוד לא יכולים היו להישאר אדישים. עשרות עובדים ותלמידים נרתמו יחד לארוז ולחלק חבילות מזון למשפחות באשדוד. אריזת סלי המזון היא רק אחד משיתופי הפעולה הפוריים המתקיימים לאורך כל השנה בין אדמה אגן ובית ספר ״גוונים״.

״מעורבותם של התלמידים בתהליך אריזת המזון לא רק סיפקה להם מיומנויות וידע יקרי ערך, אלא גם נטעה בהם תחושה עמוקה של אמפתיה וחמלה כלפי החברה״, סיפרה על העשייה החשובה נירה פרנקו, רכזת המעורבות החברתית בבית הספר גוונים. ״גם ההזדמנות לחזות במאמץ הקולקטיבי ובנדיבות שהפגין צוות אנשי אדמה אגן הייתה מרגשת כתמיד״.

אילנה סיסו, מנהלת תפעול קשרי קהילה בחברת אדמה, מסרה: "עובדי חברת אדמה מרגשים מדי שנה בתחושת השליחות והאחריות החברתית המפעמת בהם ובחתירתם לחברה שוויונית ומכילה. מאז נוסדה, אדמה מציגה מצפן ערכי סדור של אחריות ארגונית ומחויבות לקהילה. יחד, הנהלת החברה ועובדיה, מעורבים מדי שנה בשלל תוכניות חינוך, מצוינות, רווחה, סביבה ועוד בעיר אשדוד ובסביבתה. נמשיך בעשייה החשובה גם בשנים הבאות. שנה טובה ומתוקה לכל עובדי אדמה ולכל תושבי העיר אשדוד״.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן