לצאת מהבית כל בוקר ברוגע, יש דבר כזה?

לקחת נשימה ארוכה. צילום: pexels
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השבוע קיבלתי פניה מיוחדת מקורא חמוד במיוחד, שביקש: ׳תני לנו טיפים איך לצאת מהבית עם רגיעה פנימית כל בוקר מחדש׳.

וואלה נושא חשוב ובוער. מי מאיתנו לא מכיר את המריבות של הבוקר, שגורמות לנו להגיע לעבודה עם דופק מהיר ולפעמים הורסות את כל היום שהופך להיות לחוץ ומשוגע ויש אפילו מי שסוחב את הרגשות השליליים עד החזרה הביתה וממשיך את היום בסבל לא יתואר.

אכן, אולי לא נמציא את הגלגל, אך ניתן כמה עצות חשובות מניסיון של שנים ואולי אחת מהן תסייע לכם להפוך את היום החמוץ לחמצוץ.

*נקודות תורפה*

לפני הכל מציעה לאתר את נקודות התורפה. מה מרגיז אתכם בבוקר? מה מעכב אתכם? אני למשל גיליתי שאם אני קמה מאוחר קשה לי יותר ולכן קמה בחמש וחצי, מבצעת כמה מטלות שחוסכות לי זמן בצהריים וכך מגיעה לבית יותר רגוע ונקי. אם אצלכם זה הפוך, אין בעיה, אז תזמנו את סדר היום שלכם לפי הקצב והצרכים הספציפיים שלכם.

*הכנה מראש*

אין מה לעשות, אלו מילות המפתח. את מתעכבת לחפש בגדים? תכיני מהלילה. אתה מתעכב כי בא לך עוד קצת לישון? לך לישון מוקדם יותר וכוון שעןן מעורר. קמתם מוקדם אבל הילדים התחילו במריבות ששאבו את האנרגיות והזמן? בידקו למה וצרו שיגרה אחרת כבר מהערב, כולל הכנה מפורשת במילים: מחר קמים בשעה… עושים כך וכך… יוצאים בשעה… מי שלא יספיק יצטרך ברוגע, לא מתוך איום, לא מתוך לחץ.

*לבחור מלחמות*

אני מכירה מישהי שכל בוקר התחיל אצלה בכעס רב על כך שלא נותנים לה לשתות קפה ברןגע על הבוקר בבית. פעם התקרר ופעם בכלל לא הכינה, הצעתי לה לבחור אם היא יכולה לשתות קפה מוקדם יותר כשכולם עדיין ישנים, וליהנות משלווה באור ראשון, או בכלל לשתות אותו ברכב בדרך לעבודה עם מוזיקה טובה או במשרד כאשר עוד לא התחיל הלחץ. להתעקש דווקא על קפה בשעה שכולם כבר קמים והבית סיר לחץ? חבל.

*לצמצם שאיבת אנרגיה*

במסגרת איתור נקודות התורפה בוודאי מצאתם שיש מה או מי ששואבים מכם אנרגיה מיותרת בכל בוקר. יתכן שזה לא בכוונה, והם עצמם עייפים ועצבנים, אך זו לא אשמתכם. צמצמו מגע ואפשרויות לפריקת העצבים בקרבתכם בבוקר. לעיתים אפשר לצאת יותר מוקדם/מאוחר כדי להימנע ממגע שלילי או פשוט לנהל שיחה אמיתית ולהסביר שאתם אוצים בוקר חיובי ורגוע ומקווים שגם הצד השני מוכן לעשות שינוי כדי שזה יקרה.

*ואחרי שיצאתם*

אומרים שכל עוד הנר דולק אפשר לתקן. לכן כל עוד השמש זורחת, ניתן לעשות שינוי ואל תוותרו על האפשרות לשפר את היום, להרגיע ולהירגע . לא משנה איך הוא התחיל, משנה מה תעשו איתו בהמשך. זו הבחירה שלכם! נשימה עמוקה, חיוך וקדימה,  ליום קסום של חלומות ומחשבות חיוביות אמן.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן