"לסרי מתעלם מהדרישה של הוועדה בכנסת לפרסם מתווה לחזרה מלאה ללימודים באשדוד"

חברת מועצת העיר אשדוד שרון מרק:"105 ימים לאחר פרוץ מלחמת ברזל, ויותר מחודשיים לאחר שאשדוד הוכרזה כעיר ירוקה על ידי פיקוד העורף, ילדי אשדוד עדיין לומדים בקפסולות".במוצאי שבת הפגנת הורים

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חברת מועצת העיר אשדוד שרון מרק שמובילה את המאבק לחזרה למתווה למידה אחר טוענת ""אחר ישיבת הוועדה לצמצום פערים בכנסת, ראש עיריית אשדוד ממשיך להתעלם מדרישת יו"ר הוועדה – ח"כ אברהם בצלאל, להציג מתווה להחזרה מיידית של הלימודים במתכונת מלאה באשדוד".

לדבריה:"105 ימים לאחר פרוץ מלחמת ברזל, ויותר מחודשיים לאחר שאשדוד הוכרזה כעיר ירוקה על ידי פיקוד העורף, ילדי אשדוד עדיין לומדים בקפסולות. זאת למרות הנחיות פיקוד העורף ואף על פי הדרישה של מרבית ההורים באשדוד לחזור למתכונת לימודים סדירה.
ההורים, שטרם קיבלו כל התייחסות מראש העיר לפניותיהם (שלא לאמר התעלמות מלאה) פנו לח"כ אברהם בצלאל, יו"ר הוועדה לצמצום פערים בפריפריה, שהקדיש את ישיבת הוועדה ביום שני – 15 בינואר 2024 לנושא.
מיותר לציין כי ראש העיר בחר שלא להגיע לדיון בכנסת, ויותר מכך – יו"ר הוועדה אף פנה לנציגיו ואמר כי מזה שנה שבה לא ראה את ראש העיר בדיוני הוועדה בכנסת.
בעוד שההורים הציגו את דרישותיהם, נציגי עיריית אשדוד שהגיעו לא מוכנים התלהמו במהלך כל הישיבה ובמהלכה גב' איריס נפתלי – יו"ר וועד עובדי עיריית אשדוד (שהשתתפותה בוועדה תמוהה) אף הוצאה מהדיון בשל התנהגות מבזה.

בתום הישיבה דרש יו"ר הוועדה כי עיריית אשדוד תציג מתווה לחזרה מלאה של הלימודים באשדוד אולם עד כה לא התקבלה שום התייחסות של ראש העיר או של מנכ"ל העירייה לדרישות.

שרון מרק, חברת מועצת העיר אמרה בהקשר זה: "ד"ר לסרי, ראש עיריית אשדוד אינו זמין! הוא לא זמין להורים, הוא לא זמין לילדים ועכשיו מסתבר שהוא לא זמין גם לחברי כנסת ישראל. התנהגותם המבישה של נציגיו בוועדה, יחד עם התעלמותו המוחלטת מדרישות יו"ר הוועדה, מוכיחות כי תושבי עיריית אשדוד חשובים בעיניו כקליפת השום. אנחנו לא נפסיק במאבק החיוני להחזרת השגרה בעיר ומקווים כי ראש העיר ימלא את תפקידו לאלתר".

מטה ההורים יקיים הפגנה במוצאי שבת בשעה 19:00 בכיכר העירייה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן