ליגה ג': מאמנים חדשים לאשדוד סיטי והפועל בני אשדוד

אשדוד סיטי והפועל בני אשדוד מחממות מנועים לקראת העונה הקרובה בליגה ג' מרכז. דוד יפת ("גאה ומתרגש") מונה למאמן בסיטי ובהפועל החתימו את צוות המאמנים חרדון ("מתחילים לעבוד") וחבושה

צילום: עמוד הפייסבוק אשדוד סיטי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

גם קבוצות ליגה ג' מתכוננות לעונה הקרובה שתצא לדרך בחודש ספטמבר. לצד ההכנות בבניית הסגל, בקבוצות הפועל בני אשדוד ואשדוד סיטי מציגים מאמנים חדשים. בצד התכלת של העיר, ה'סיטי' תפתח את העונה הרביעית בתולדותיה, לאחר שבעונה שעברה סיימה במקום ה-11 בטבלת ליגה ג' מרכז. באשדוד סיטי כידוע משחקים שחקנים שעלו לארץ ממדינות דרום אמריקה, מה שהופך אותה לקבוצה הכי לטינית בליגה ג'.

יו"ר הקבוצה דייגו קואדרה הודיע בשבוע שעבר על מינוי מאמן חדש לקבוצה, אשר ידריך אותה בעונה הקרובה. "שמח לצרף לאשדוד סיטי את דוד יפת. מאמין שיקח את הקבוצה למקומות גבוהים ויתן מהניסיון הרב שלו להצלחת הקבוצה. מאחל לנו הצלחה ושיתוף פעולה פורה".

יפת, בעל ניסיון עשיר בליגות הנמוכות ובמחלקות נוער, מגיע לאשדוד סיטי לאחר קדנציה כמאמן מ.ס רמלה. על האתגר החדש שלו אמר: "אני שמח, גאה ומתרגש לקחת על עצמי את התפקיד המאתגר הזה שנקרא סיטי אשדוד בוגרים. הגעתי לבית חם ואוהב שנותן לך את כל הכלים להצליח ומקווה להוביל את המועדון להישגים ויעדים חדשים. אני קורא לשחקנים שנפלטו מהמערכת ויש כאלה המון לבוא להתרשם מהמערכת שנקראת סיטי אשדוד שיהיה בהצלחה."

גם בהפועל בני אשדוד ביצעו רענון בצוות המקצועי, לאחר שהמאמן ניר אבגי סיים את תפקידו. בעונה שעברה הקבוצה הייתה קרובה להעפיל לליגה ב', אך סיימה רק במקום השלישי, אחרי מ.ס רמלה שעלתה ובני יצ'לאל שהפסידה במבחנים. בעונת המשחקים הקרובה מי שידריך את הקבוצה של שרלי אטיאס הם צמד המאמנים רמי חרדון וירון חבושה. השניים אימנו בעונה שעברה את הפועל מחנה יהודה מליגה ג' מרכז והובילו אותה לפלייאוף העליון. רמי חרדון אמר לאתר 'ליגה סי.או.איי.אל': "רוצים להודות לצ'רלי על האמון בנו. מתחילים לעבוד במטרה להגיע מוכנים לעונת המשחקים. שיהיה בהצלחה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן