לזכר הבוגרות שנרצחו: תלמידי אמית י' אשדוד מתגייסים לטובת חיילי צה"ל ותושבי העוטף

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במלחמת 'חרבות ברזל' שפרצה בשמחת תורה, נפלו שתי בוגרות בית החינוך אמית י' אשדוד; נעמי ביקר הי"ד שנרצחה בעוטף עזה והשוטרת רס"ב רווית אסייג הי"ד שנפלה בקרב במושב יכיני.

כדי להנציח את זכרן, יצאו בבית החינוך אמית י' אשדוד במבצע 'התנערי', במסגרתו אספה קהילת הספר, הורים, תלמידים, מורים והצוות החינוכי – אלפי שקלים לטובת רכישת ציציות לחיילי צה"ל וכן צעצועים למשפחות שפונו מעוטף עזה.

לכל ערכה צורפה מדבקת הנצחה עם תמונותיהן של השתיים, במטרה לספר על דמותן של נעמי ורווית. התגובות של החיילים שקבלו את הציציות, כמו גם ילדי העוטף שקבלו את הצעצועים היו מרגשות ביותר והעידו על הערבות ההדדית שכל-כך נצרכת בימים אלה.

אושר סעדון, תלמיד כיתה י"א3 שיתף: "עבדתי יחד עם המחנך שלי, ינון, על אריזת הציציות והצעצועים. הרגשתי שאני עושה עבודת קודש ומפזר קצת אושר בזמנים מורכבים כאלה".

ירון כרמי, מנהל בית החינוך: "מדהים לראות את ההירתמות ואת הביחד של הקהילה שלנו, ברצון להנציח את זכרם של הבוגרות שלנו נעמי ורווית. אנחנו שמחים ומתרגשים לראות עד כמה החיילים חיכו לציציות ועד כמה המשחקים שקנינו עבור הילדים שימחו אותם. שנמשיך להרבות ולעשות טוב".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן