לא עושים כבוד למנצח זובין מהטהמוותר על

אלופת המדינה בקריקט 'יאנג אשדוד' קיימה בשבת האחרונה משחק ראווה מול נבחרת הדרום, לכבודו של המנצח הידוע, זובין מהטה. במשחק ניצחה אשדוד יאנג בתוצאה 197-178

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בשבת האחרונה התקיים משחק הוקרה למאסטרו זובין מהטה, כאשר אלופת ליגת הקריקט בישראל בשש השנים האחרונות, אשדוד יאנג אירחה את נבחרת הדרום במגרש, פארק אזור ב', למשחק ידידות חגיגי. יאנג אשדוד המשיכה באותו הקצב מין השנה שעברה והצליחה לנצח, כשצברה 197 נקודות, עם 7 שחקנים פסולים, לעומת 178 נק' של כוכבי הדרום, עם 8 פסולים. מי שהצטיין בשורות יאנג אשדוד היו שמעון פנקר, שצבר 73 נקודות אישיות. שופטי המשחק היו יניב רזפורקר ורימונד קורולקר.

את הגביע לזכות המנצחת העניק נאור גודקר ומי שזכה לכבוד להניף אותו ראשון, הוא הקפטן וכוכב הקבוצה 'אנו'. האווירה הייתה נעימה וספורטיבית לאורך כל ההתמודדות. תחילה בירך מנכ"ל התאחדות הקריקט מר יניב רזפורקר את שתי הקבוצות. לאחר מכן בירך רזפורקר את זובין מהטה בן ה-84, יליד מומבאיי וחובב קריקט, על פועלו ועל תרומתו לתרבות בישראל. בסיום המשחק בירכו מארגן המשחק גודקר והבעלים של יאנג אשדוד, מר בנימין ששון, את השחקנים.

בנימין ששון מסר לנו: "ברצוני לציין לשבח את שיתוף הפעולה עם מנכ"ל רשות הספורט, מר יורם אסרף, שעושה עבודה נפלאה לקידום הקריקט באשדוד".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן