כתב אישום: הצית מרכול כי סירבו למכור לו אלכוהול בהקפה

פרקליטות דרום הגישה כתב אישום נגד תושב אשדוד שהצית מינימרקט באמצעות בקבוק תבערה משום שסירבו למכור לו אלכוהול בהקפה. הפרקליטות להאריך את מעצרו עד תום ההליכים

צילום: מתוך מצלמות האבטחה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פרקליטות מחוז דרום ( פלילי) הגישה כתב אישום נגד תושב אשדוד בן 34. מעובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו״ד אדוה ויצגן לוי, עולה כי הנאשם, הגיע ביום חמישי (12.11) לחנות הנוחות ׳רוסנוס׳ שבפינת הרחובות נתן אלבז וציזלינג ברובע ו' בעיר, כשהוא מצויד בבקבוק עם חומר דליק שהכין מבעוד מועד. בהמשך, כך עולה מעובדות כתב האישום, הורה הנאשם למוכר ששהה אותו הזמן במקום לצאת החוצה . לאחר שהמוכר יצא החוצה הנאשם הבעיר לכאורה את בקבוק התבערה שאחז בידו באמצעות מצת, והשליך את הבקבוק על רצפת המקום. לאחר שהאש החלה לבעור הוא נמלט מהמקום.

המינימרקט החל להעלות באש והמוכר מיהר להזעיק את כוחות המשטרה ומכבי האש אשר הצליחו להשתלט על השריפה. רק בנס לא נפגעו חיי אדם. אך לפי ההערכות הנזק שנגרם למינימרקט הוא כ- 200‪,000 שקלים.

מעובדות חומר החקירה עולה כי מדובר באדם המוכר לצוות המרכול כלקוח קבוע במקום ובמרקול אחר השייך לבעל העסק. וכי מדובר באדם שנהג לקנות מוצרים בהקפה. אך מאחר והוא לא הסדיר את התשלום, הוחלט להפסיק למכור לו אלכוהול בהקפה ולהמשיך למכור לו מוצרים אחרים בהקפה. בעל העסק הורה לעובדיו  לא למכור לו אלכוהול בהקפה. ביחד עם כתב האישום עתרה הפרקליטות להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן