כצנלסון ממשיך להסתלבט על קהל בוחריו וטוען :"בוטל ההיתר לבית הכנסת ברובע יג"

סגן ראש העיר כצנלסון שהוביל תמך הצביע ועודד להקים בית כנסת מול תושבים בלב שכונה רוסית טוען ההיפך ברשתות החברתיות בשפה הרוסית:"ביטלנו את ההיתר" הוא כתב. איך אפשר לשקר ככה לתושבים כצנלסון? ההיתר על הקרקע הקודמת אכן בוטל כי יש הקצאה חדשה שאושרה 80 מטר משם עדיין בלב שכונה רוסית ואתה נעלמת בהצבעה. נראה איך תצביע על ההיתר החדש. בשפה הרוסית השקר לא יולבן כצנלסון

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ברביעי האחרון בישיבת מועצה עלתה ההצעה לסדר יום להקצות קרקע לעמותה חרדית להקים בית כנסת בלב שכונה רוסית ברובע יג. מה שמקפיץ ומכעיס את התושבים מאז הוחלט על כך בוועדת בניין ערים לפני שנתיים בעידודו תמיכתו והצבעתו של כצנלסון ששימש אז יו"ר הוועדה. גם אז הוא ואנשיו טענו בפני התושבים שזה לא נכון. מה שהתברר שחור על גבי לבן שזה נכון מאוד.

ברביעי כאמור אושרה הקצאה לבית כנסת בלב השכונה הרוסית רק 80 מטרים ימינה מהמקום המקורי. כלומר עדיין בלב השכונה וכל הניסיון של כצנלסון לתעתע בתושבי השכונה מביך במקרה הטוב.

במקום שכצנלסון שאומר שהוטעה ואומר שהוא מתנגד יישאר במועצה ויצביע נגד הוא וחבריו לסיעה יצאו מהאולם וההצעה עברה בקולות החרדים שצהלו משמחה על הניצחון.

ביקשנו את תגובתו של כצנלסון אך הוא סירב להתייחס.

כצנלסון פשוט עבד וממשיך לעבוד על כל קהל בוחריו אותם הוא חושב למטומטמים וברשתות החברתיות בשפה הרוסית הוא מדבר אחרת. הוא העלה באמצעות אנשיו הכחשה וטען שזה שקר גס לפיו ההיתר בוטל.

אחת ממקורביו הגברת לודמילה קוזוב שמתגוררת בכלל באריאל ולה סידר עבודה כמנהלת הוסטל ברובע יג באמצעות חפא , שעל התיק הזה הוא ממונה מסייעת לו ברשתות בשפה הרוסית להמשיך לשקר ולהסתלבט על הבוחרים שלו:

וכך כתבה לודמילה באחת הרשתות שם תורגמה הכתבה שעלתה באשדוד10 ובה מתוארת ההתנהלות השקרית של כצנלסון

לודמילה:

הנה מה ענה כצנלסון, בקבוצה.
חברים יקרים ערב טוב!
סליחה שלא יכולתי להגיב מוקדם יותר, הרגע חזרתי מהפגישה.
המאמר של יוסי אסולין הוא שקר מוחלט.
לכן, אין לנו מה להצדיק את עצמנו בפני אף אחד.
עוד מעט הוא יכתוב למה הלכתי לשירותים.
במקום לומר תודה על כך שלראשונה בתולדות אשדוד ביטלו את ההיתר להקמת בית כנסת באזור יו"ד גימל וביטלו את ההיתר להקצות קרקע מול הבתים ביוד גימל ולעשות שם פארק, מנסים לפלג את הקהילה שלנו ולגנוב קולות דוברי רוסית.
למרבה הצער, יש מי שעוזר להם ומאמין בשקר הזה.
האמינו לעיניכם – אין בית כנסת מול הבתים שלכם ולא יהיה.
שֶׁלְךָ
שמעון כצנלסון.."

וזה לא הכל תראו איך המקורבת שקיבלה את הג'וב שלה בזכות קירבת המאוד מאוד קרובה לכצנלסון בתגובה לכתבה באשדוד10 שתורגמה לרוסית ברשת החברתית

"אני תוהה, מחר העיתונאי הזה כביכול יכתוב שקצנלסון שדד בנק, או שצמחו לו הקרניים או משהו אחר, כולם יאמינו בזה מיד ???? כאן במקום הבניין בן ארבע הקומות יהיה פארק – כולם קיבלו את זה כמובן מאליו, למרות שאיש מלבד קצנלסון לא הצליח להשיג זאת, ואז כתב אידיוט אחד, ומיד כולם האמינו."

חברים מדובר בסגן ראש עיר. לא צחוק. זה מביך

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן