כמעט שנה בלי מנהל\ת מחלקת גיל הרך בעיריית אשדוד: מכרז רביעי יצא שוב

דווקא בעת בה הממשלה מעמידה בראש סדר העדיפויות את הגיל הרך, במינהל החינוך אשדוד כבר שנה שלמה אין מנהל מחלקה לגיל הרך, מה שמעלה חשש שעתיד חינוך ילדי העיר נותר דווקא בשנת משבר זו בערפל. האם ייבחר סוף סוך מנהל למחלקה החשובה הזו. מכרז רביעי שפורסם היום אולי יביא את התקווה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כזכור,בספטמבר שעבר (2020) התפטרה באופן מפתיע (ועל פי מקורבים שטוענים לאור יחסי עבודה רעועים עם ראש מינהל החינוך, עמי מימון) מנהלת מחלקת גני הילדים מיכל שהם (שבינתיים מצאה את מקומה בתפקיד אחר במערכת העירונית).

מאז התפרסמו שלושה מכרזים לתפקיד זה: למכרז הראשון נבחרה נועה, מועמדת מבריקה עם רקורד מרשים במיוחד, פה אחד על ידי כל חברי הועדה ומנכל העירייה, אילן בן עדי שהתרשמו מנאוד מיכולותיה.

נועה, לאחר שהבינה את הדינמיקה במינהל החינוך יחד עם רמזים עבים, שהופנו אליה שלא לדבר עם הממונה על הגיל הרך, סגנית רהע דאז שרון מרק-התפטרה עוד בטרם נכנסה לתפקידה. מאז התפרסמו שני מכרזים נוספים לאותו התפקיד כשאליהם לא ניגשו מועמדים כנראה לאור ההכרות וההבנה כי יחסי העבודה במינהל החינוך אשדוד בין הגורמים השונים רעועים ומטילים אימה על העובדים בו.

כעת התפרסם מכרז בפעם הרביעית לניהול המחלקה.

אשדוד 10 עסק בהרחבה במשבר במינהל החינוך ובחרם אותו הוביל אריה מימון כנגד שרון מרק והמדיניות החינוכית החדשה אותה ביקשה לקדם בעיר – דבר שהביא להדחתה מתיק החינוך על ידי ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי והעדפתו במימון, תושב אופקים על פני נבחרת ציבור תושבת אשדוד.

תזכורת לכתבה:

המכרז הרביעי כאמור פורסם היום ואנו במערכת נמשיך ונעקוב אחרי השתלשלות העניינים ועתיד החינוך של הילדים באשדוד.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן