ד"ר לסרי הדיח את סגניתו שרון מרק מתיק החינוך. "אשקול את המשך דרכי"

סגנית ראש העיר, שרון מרק הממונה על החינוך לגיל הרף הודחה מתפקידה על ידי ראש העיר. זאת בעקבות דבריה בתחקיר בעיתון "השבוע באשדוד" ו"אשדוד10" על הריב הגדול שלה עם ראש מינהל החינוך שהחרים אותה ודרש לא לעבוד מולה. היא בתגובה כינתה אותו שוביניסט "ואיש שלא ראוי לחנך את ילדי אשדוד". לגבי ההדחה: "אכבד כל החלטה ואשקול לפיה את המשך דרכי".

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בסופו של דבר, בריב הגדול שהיה בין ראש מינהל החינוך, אריה מימון, לבין הממונה עליו, סגנית ראש העיר אשדוד, שרון מרק, העדיף לסרי את מימון. הוא שלח אליה את יו"ר הקואליציה, עו"ד גבי כנפו, שהודיע לה כי תיק החינוך לא יישאר אצלה, ובעצם, במילים פשוטות, היא הודחה מהתפקיד.

זה היה בסיומו של ריב מתוקשר שלה עם ראש המינהל, אריה מימון, שהחליט על דעת עצמו, להחרים את מרק ולא להתנהל מולה. בין השניים פרץ פיצוץ גדול לאחר, שמנהלת הגיל הרך, שנבחרה לתפקיד, פרשה כעבור יממה. מתברר מתחקיר שפורסם ב'אשדוד 10' ו'בהשבוע באשדוד', היא נקראה לשיחה לאחר היבחרה על ידי מימון, שהודיע לה שהוא אינו מעוניין במהפיכות באגף החינוך הרך כפי שהיא מתכננת, והוא דורש ממנה לקבל אישור מראש ממנו כדי לדבר עם הממונה , מרק.

מרק ומימון. "אשקול את המשך דרכי"

זה היה בהמשך לפיצוץ קודם, שנחשף כאן בנושא חלוקת מחשבים. מתחקיר אשדוד10 עלה כי מרק קיבלה 100 מחשבים מתורמים פרטיים לחלוקה לנזקקים. מרק ביקשה ממנהלי בתי ספר רשימות של נזקקים לחלק להם מחשב. זה הרגיז מאוד את מימון, ששיגר הודעה חד משמעית למנהלי בתי הספר שלא לשתף איתה פעולה ולא לקבל ממנה מחשבים. במילים אחרות : פגיעה בילדי אשדוד שלא קיבלו מחשבים בגלל ענייני כבוד, אגו וסיבות שלא קשורות להתנהלות הוגנת כלפי הציבור באשדוד.

בתחקיר שפורסם תקפה מרק בחריפות את מימון וטענה כי הוא "שובניסט" ועניין ההחרמה נעשה רק בשל היותה אישה. "אם הייתי גבר" כתבה לו. "לא הייתה מעז לדבר ולהתנהג אלי כך"..

התחקיר שהוביל להדחתה של מרק

הסכסוך בין השניים הגיע לשולחנו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שהחליט כאמור להדיח את מרק מתפקידה כממונה על החינוך. יצויין כי ראש העיר בעצמו מחזיק בתיק החינוך ולפי שעה החינוך לגיל הרך הועבר אליו.

בתגובה מסרה מרק: "אני מקיימת שיחות עם ראש העיר בעניין. הסמכויות בידיו כמו גם ההחלטות. אין בידי שום מסמך פורמלי שמעיד על השינוי או סיבות לו מלבד שיחות שקיימתי איתו. אכבד כל החלטה ואשקול לפיה את המשך דרכי".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן