כמעט אסון: רוכב האופניים מאשדוד התנגש בחוט שנמתח בציר נסיעתו וכמעט נהרג

היום במהלך רכיבת אופניים שגרתית של מספר רוכבי אופניים ממכבי אלון אשדוד , ביניהם יורם בן דוד, לשעבר מפקד השיטור העירוני וכיום במחלקת הבטחון, זה קרה. במהלך הטיפוס לכיוון רמת בית שמש."נראה חיכו להזדמנות לפגוע ברוכבי האופניים ומתחו חוט להפיל רוכבים ובן דוד התנגש בחוט." בן דוד: "זה קרה בשניות. החוט נכרך על הצוואר. הנשמיה נעצרה. הרגשתי חנק, כאילו מישהו חונק אותך"

הצלקות בגרונו של בן דוד. צילום: בן עמי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בן דוד, שירד ראשון נתפס במלכודת המסוכנת הזו במהירות של בערך 40 עד 50 קמ״ש החוט נכרך סביב צווארו חנק אותו ומשך לכיוון הזרעות ורק בנס הוא הצליח לצאת מהמלכודת הזו. הפצעיות בגרונו וידיו ניכרים היטב ומבהירים עד כמה היה קרוב לפציע אנושה מאוד.


בן דוד בביתו מתאושש סיפר לאשדוד 10 :"במזל לא עפתי מהאופניים. זה היה בירידה מרמת בית שמש. החוט בלם אותי. ברוך השם אני מרגיש טוב למעט חתכים וצלקות. היה לי מזל גדול"

ש. לא הבחנת בחוט?

"כשאתה רוכב אתה מסתכל על הכביש 5 6 מטר, שאין לך בור, אבן כי כל טעות אתה מתרסק . כל הזמן מביט למטה, כשהרמתי את הראש, החוט היה מולי באינסטיקנט שלי במהירות ובמסה אמרתי אני מפרק את החוט נכנסתי בחוט וחתך אותי בכתפיי ועבר לצוואר ותוך כדי אנעי לוחץ על הברקס באיטיות כדי לא להתרסק והחוט עלה לצאוור וחתך אותי. נעצרה לי הנשימה, בלמתי בקושי וגררתי את עצמי. לא יכולתי לנשום והנשימה עצרה, תחושה של מישהו שחונק אותך. אם היה חוסר מזל החוט היה זורק אוצי אחורה והיה שובר אותי"

ש. בוודאות הציבו את החוט לפגוע בכם?

"במיליון אחוז. שמו את החוט הזה לפגןע. כשעלינו לפני כן להר לא היה החוט. מישהו ראה אותנו והכין את זה לירידה".

בן דוד. כדרוגלן עבר וחובב גלישה ורכיבת אופניים.

"אני מבקש לשתף לשאר הרוכבים כדי למנוע את האסון הבא בעלייה זו. הפעם זה נגמר בצלקות וחרכים בעור פעם הבאה זה עלול להיגמר אחרת. ולאלו שעשו זאת אני שואל את עצמי הרי אחת העברות החמורות בתורה הן שבפני עיוור אל תשים מכשול איפה הדת שלכם אני שואל?צורפות תמונות להמחיש את התוצאה המסוכנת הזו" אומר בן עמי חברו של בן דוד שרכב אחריו וצפה את ההתנגשות.

ש. ומה עשיתם?

"המקרה הועבר לטיפול בערוץ המשטרתי וישנם מספר קציני משטרה שנרתמו ויעזרו לקידום החקירה. החוט הוא לא כבל עירוב אלא חוט קשירה אלסטי שנמתח (בעת הירידה) במטרה לפגוע ברוכב ויכל להרוג את יורם(בנדה). מקווה שהחשודים ייעצרו"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן