כל היתרונות של הלחמת ריסים

צילום: FREEPIK
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הלחמת ריסים היא כבר לא טרנד, אלא הסטנדרט החדש ביופי. כמעט כל אישה מעטרת את עיניה עם ריסים מלאכותיים, אשר מאפשרים ליצור מראות מגוונים – החל ממראה טבעי ועד לנפח ואורך אינטנסיביים. 

כיום, קורס הלחמת ריסים הוא תוכנית לימודים מבוקשת, בהתאמה לביקוש שיש לשירות הזה ברחבי העולם. למה בעצם הלחמת ריסים כל כך פופולרית? הנה כל היתרונות של שיטה חדשנית זו.

בוסט לביטחון

לעתים קרובות, ביטחון במראה האישי הוא מרכזי בביטחון הכללי שלנו. למרבה המזל, יש דברים שאתם יכולים לעשות כדי לשפר את המראה שלכם, ולתת לעצמכם את הדחיפה הקטנה הדרושה לביטחון שלכם. 

אחת האפשרויות הקלות והנפוצות ביותר היא להרכיב ריסים מלאכותיים בהלחמת ריסים. לא משנה איזו צורת עיניים יש לכם, הלחמה איכותית של ריסים משובחים יכולה לשפר את מראה העיניים שבאופן מיידי, כדי לגרום להן להיראות גדולות ומוארות יותר.

מראה דרמטי יותר 

ריסים מלאכותיים יכולים ליצור מראה דרמטי יותר מאשר ריסים טבעיים, אפילו אם יש עליהם מסקרה, והם פופולריים במיוחד לאירועים מיוחדים כמו חתונות, כי הם גורמים לעיניים לבלוט בדיוק במידה הנכונה במצלמה.

מגוון חומרים שונים לבחירה

ישנם מספר סוגים שונים מהם מייצרים ריסים מלאכותיים, מהם ניתן לבחור במהלך הלחמת ריסים, והם מגיעים בנקודות מחיר שונות. שלושת הסוגים העיקריים הם: ריסים סינתטיים העשויים מסיב פלסטי הנקרא PBT, ריסי פרוות מינק העשויים מפרווה מזנב מינק וריסי שיער אדם. 

ריסים סינתטיים הם הסוג הנפוץ ביותר, והם נוטים להיות הרבה יותר עבים בהשוואה לריס האנושי הטבעי. יתרה מכך, הם עמידים מאוד לאורך זמן ולכן עדיפים על סוגים אחרים, אם כי גם להם יתרונות מסוימים שחשוב להכיר לפני שבוחרים.

עדיף מאשר מסקרה

שימוש במסקרה ואיפור אחר לעיניים יכול להפוך את העור סביב האזור הזה ליבש וסדוק, שלא לדבר על הנזק שעלול להיווצר לריסים עצמם.

למרבה המזל, לא תחוו אף אחת מהבעיות הללו עם הלחמת ריסים מלאכותיים. לא תצטרכו להתמודד עם חיידקים על מברשות לא מטופחות של מסקרה, או לדאוג לשבירת שיער כתוצאה מסלסול הריסים. 

ריסים מצופים במסקרה שבירים יותר ונוטים להישבר. ריסים מולחמים, לעומת זאת, פועלים כחלופה להפחתת ההשפעה על הריסים הטבעיים שלכם, ומאפשרים להם לצמוח בריאים ועבים יותר. כל עוד אתם הולכים להלחמת ריסים מקצועית, שנעשית בצורה נכונה, ואחריה אתם מטפלים בריסים המלאכותיים כמו שצריך – הריסים הטבעיים שלכם בטוחים לחלוטין ולא אמורים לסבול שום נזק.

בשורה התחתונה

אנשים שעוברים בהצלחה קורס הלחמת ריסים מצוידים בכל הכישורים והידע הנדרשים, אך חשוב להיזהר ממטפלים ומטפלות לא מספיק מיומנים. מדובר בשירות בעל יתרונות רבים, אך לא תיהנו מהם אם לא יבוצע באיכות הגבוהה ביותר. זה הזמן לתת לריסים שלכם לזרוח!

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן